Är ju tal om att MS har något på gång med att kolla om man lirar brända spel. Någon som vet nåt om det är med i uppdateringen eller ska man lira på som vanligt?
Är ju tal om att MS har något på gång med att kolla om man lirar brända spel. Någon som vet nåt om det är med i uppdateringen eller ska man lira på som vanligt?
Det är nog ingen som vet idagsläget.
Dock så har det gått bra att köra på live men FW som är äldre än 5.3 alltså FW som inte har jitter fixen. Har själv provat
Men man vet inte vad MS har i backfickan, kansek dom hittar på något när man minst anar det!
Så för att inte bli bannad så skulle jag råda dig att inte köra LIVE alls till man är 100% säker på vad som gäller, men om du vill chansa lite så kör iaf med 5.3 FW
Ingen vet med säkerhet (annat än MS då) men hittills är updaten "safe" enligt många olika sidor. Men det betyder ju inte att MS, om några veckor eller månader, drar igång något med hjälp av något de implementerat i updaten...
Men att inte spela alls bara för att man inte vet är ju samma sak som att bli bannad
//M
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks