Visar resultat 1 till 16 av 16

Diskussion: ps3 helt dött iaf på detta forum?

  1. #1
    Registrerade
    May 2003
    Från
    skellefteå
    Inlägg
    100
    Respekt
    21

    ps3 helt dött iaf på detta forum?

    Nån mer än jag som lite ångrar sitt ps3 köp?

    Mer död konsol får man ju leta efter

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Ångrar det inte en sekund. Förstår inte vad du menar med att den skulle vara "död". Massa roliga speltitlar pågång och finns endel redan.

  3. #3
    Registrerade
    May 2003
    Från
    skellefteå
    Inlägg
    100
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Nord_ Visa Inlägg
    Ångrar det inte en sekund. Förstår inte vad du menar med att den skulle vara "död". Massa roliga speltitlar pågång och finns endel redan.
    vilka roliga titlar menar du då?

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    461
    Respekt
    21
    Ps3 sux. skit HK hansi vad tar ni för att sätta i en ps3 hk i ett 360 hk chassi? bara svappa över då jag har en hemma
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

    Mitt xbox

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Orka :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    461
    Respekt
    21
    Då får arbeta för din lön precis som jag får göra
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

    Mitt xbox

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ok, men det blir löpande debitering 350:-/30 minuter, du får säga till när du inte vill betala mer för jag har ingen aning om hur många timmar det tar att pussla ihop det du efterfrågar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av hejsan Visa Inlägg
    vilka roliga titlar menar du då?
    Nuvarande t.ex: Rfom, motorstorm, oblivion

    Kommande: The darkness, colin mcrea dirt, gta4, mgs4, lair

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21

    Det tar lite tid att komma till rätta!

    PS3:an är så ny så därför skänns den nog trokig, det kommer att dröja innan den blir kul att skaffa, fusk/chipp mm. Och samt gällande spelen, Man funderar på att vänta med att köpa en till FFXIII kommer ut men vet inte om man orkar vänta så länge.
    Motor Storm och Resistence:fall of man är 2 mycket bra spel, skit kul.
    Jag tror att detta med home är ett mycket toppen ställe när det väl kommer ut till fullo, för alla dom som kanske bara har en PS3 och dom som både har PS3,PS2 och PSP.
    Jag har inte ett ändå console från Sony än men PS3 ska jag skaffa mig, bara dom får ordning på (Bakåtkompatibiliteten).

    Det är ju samma med Xbox360 det tar en tid innan saker kommer till sin rätta, både Xbox360 och PS3 är inte till fullo klara än utan dom växer med var dag.

    Det är bara att sitta och vänta, om man orkar!

  10. #10
    Registrerade
    May 2003
    Från
    skellefteå
    Inlägg
    100
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Robotach Visa Inlägg
    PS3:an är så ny så därför skänns den nog trokig, det kommer att dröja innan den blir kul att skaffa, fusk/chipp mm. Och samt gällande spelen, Man funderar på att vänta med att köpa en till FFXIII kommer ut men vet inte om man orkar vänta så länge.
    Motor Storm och Resistence:fall of man är 2 mycket bra spel, skit kul.
    Jag tror att detta med home är ett mycket toppen ställe när det väl kommer ut till fullo, för alla dom som kanske bara har en PS3 och dom som både har PS3,PS2 och PSP.
    Jag har inte ett ändå console från Sony än men PS3 ska jag skaffa mig, bara dom får ordning på (Bakåtkompatibiliteten).

    Det är ju samma med Xbox360 det tar en tid innan saker kommer till sin rätta, både Xbox360 och PS3 är inte till fullo klara än utan dom växer med var dag.

    Det är bara att sitta och vänta, om man orkar!


    vadå får ordning på bakåtkompatibiliteten? prövade stoppa in älsta SSX funkade klockrent direkt, inga problem alls!

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    kan ju säga att gta 4 kommer till xboxen ungefär bara en månad efter den kommit till ps3. man kan inte köra backup spel på ngt sett, så orka blue-ray
    ja håller mig till min xbox även om den inte är helt live proof. det är mitt största problem

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av hejsan Visa Inlägg
    vadå får ordning på bakåtkompatibiliteten? prövade stoppa in älsta SSX funkade klockrent direkt, inga problem alls!
    Oj, jo jag menade så att dom felsta spelen kommer att funka, det finns inte så många som funkar än vad jag har hört, men dom uppdaterar emulatorn med gämna mellanrum antar jag, har ingen PS3 själv än men det är vad jag har hört.
    Jag är mest ute efter PS2 spel, kan hända att många PSX spel funkar, och listan blir nog större.

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    GTA4 släpps samtidigt på ps3 som på xbox360 så snacka inte skit Piggelin

  14. #14
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    461
    Respekt
    21
    700:- timman satan inte dålig lön ni har
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

    Mitt xbox

  15. #15
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Effoc Visa Inlägg
    700:- timman satan inte dålig lön ni har
    Läs på lite företagsekonomi och skattelagstiftning innan du kommer med sådana där fiffiga kommentarer...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  16. #16
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    118
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
    kan ju säga att gta 4 kommer till xboxen ungefär bara en månad efter den kommit till ps3.
    Lite sent att svara kanske, men Grand Theft Auto IV släpps samma datum till XBox 360 som det gör till PS3. Det utannonserades t.om till XBox 360 innan PS3.

Liknande diskussioner

  1. Jämföra ps3 med pc?
    By arvdal in forum Playstation 3
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-10, 14:52
  2. Är detta helt i sin ordning ??
    By Klas in forum Emulatorer
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 13:23
  3. OrigaChip 2.0 är DÖTT
    By dennan87 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-17, 10:53
  4. Vet inte om denna diskution hör hemma i detta forum?
    By jiak in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-12-08, 13:51
  5. Detta FORUM rular!
    By [} Andreas {] in forum Playstation - backup/patchar
    Inlägg: 24
    Senaste inlägg: 2001-03-27, 21:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •