men har en fråga, när man ska flasha om sin redan hackade 0078fk
ska jag patcha den hackade filen som redan är i läsaren. eller hjur ska jag gå tillväga?
gissning: ta orginal.bin, patcha den och sen flasha hitachin som vanligt.
men har en fråga, när man ska flasha om sin redan hackade 0078fk
ska jag patcha den hackade filen som redan är i läsaren. eller hjur ska jag gå tillväga?
gissning: ta orginal.bin, patcha den och sen flasha hitachin som vanligt.
okej, det jag sa var fel. såhär ska man alltså gå tillväga på säkraste sättet. dock har jag inte gjort det än, ska göra det när jagh kommit hem senare idag.
Ta original.bin, flasha tillbaka den (RESTORE) på läsaren. patcha original.bin och sen flasha den patchade filen på läsaren. talar om 0078FK nu
gick fin fint att flasha kan jag säga
Duger den här då? Kan man känna sig rätt säker att lira live eller bör man vänta tills media stealth kommer?
Hur många av de brända skivor du använder har media stealth patchar inlagda?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag skulle nog vilja påstå att för att vara HELT säker på att inte xboxen skall kunna detektera att du kör brända spel så måste du förutom de nya jitter prylarna även använda en firmware som har stöd för stealth media (endast samsung xtreme 5.x) OCH se till at ALLA backuper du använder är patchade med de speciella sektorer som krävs.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ett jobbigt val man har framför sig då. Om man ska uppdatera till nya nu med disc jitter eller vänta på media stealth.
Hur är det att gå ut på live utan att ha uppdaterat till nya fw:n? Kan något läsas av om jag inte har någon skiva i, utan bara går in och laddar hem Forza 2-demot t.ex?
Har precis flashat den med 2.4. Det stod DONE men finns det nått sätt att kontrollera vilken FW som är i driven?
jag har en hitach flashad med Birdy_Hitachi-LG_friendly_Flasher_v2.2_with_Xtreme_v1.3_and_2.0 mediacheck2_FIXED laddat ner forza demot o de funkar än så länge lite pirrigt är de men får la köpa en till om de strular senare eller gå över till kai som funka fint för xboxen tidigare!
Bookmarks