Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: NME360 + Spring update = ?

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    NME360 + Spring update = ?

    Hejsan, har en 360 med NME 360-chippet. Tänkte höra om det är säkert att uppdatera till senaste uppdateringen som kom ut nu härromdan.

    Kör med VGA till min Dell TFT så vill gärna åt bla. förbättringen för färger när man kör vga osv.

    Fungerar det att lira backup-spel precis som innan och fungerar live än så länge med NME360 + uppdatringen?

    Är väl samma deal som med alla andra att de kanske kan komma på en med att spela backup-spel men det är ju smällar man få ta i så fall, vill mer veta om det ens fungerar och är säkert att uppdatera eller ej.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ingen har haft några problem att rapportera än så länge.

    Har du köpt nme chippet av någon av de företag som lovar och svär att det är 100% xbox live säkert så får du reklamera det stenhårt om det slutar fungera.

    Som tur är har jag aldrig hävdat att det finns något som är 100% livesäkert, det är ju inte seriöst att blåljuga för sina kunder :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    NME chippen kan väl behövas uppdateras med jitter-fixen men går chippet verkligen att uppdatera? Annars kan det väl visa sig vara en redig miss att ha ett chip i sin xbox 360 konsol om nu MS utnyttjar detta? Då de som uppdaterat sin Xtreme flash inte har några problem med kopierade spel på live medans de som lagt massa extre pengar på chip har det.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    NME går inte att uppdatera, man får köpa nästa version av chippet ifall det man har inte duger längre.

    Har man flashat och ser en ny version av xtreme så kan man uppdatera xboxen direkt.

    Måste NME uppdateras så måste först tillverkaren göra massor med tester av de nya chippen, tillverka chippen, få ut dom till butikerna...och vips så har det tagit 8 veckor och skiten är redan out-of-date...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    91
    Respekt
    19
    Någon som fått sin NME360-box bannad än?

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    91
    Respekt
    19
    Är vi för få med NME360 för att man ska kunna räkna med något svar?

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    Nme-360

    Jag har ett nme-360 1,0 och jag blev bannad direkt när ms började banna folk.
    Jag tror att vi är får få för att någon vill lägga ner någon tid på oss

Liknande diskussioner

  1. Spring Update, farligt?
    By Millow in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 10:25
  2. TVersity och Spring update 2007
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 08:28
  3. New Xbox 360 update works fine on hacked Xbox 360's
    By skerk in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 19:15
  4. Ändra NME360 1.2?
    By whad in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 20:03
  5. Live update med Samsung ms28 flashad med fw4.2b
    By Tonman10 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 12:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •