står att jag måste ta ut disketten och trycka på valfri knapp föra tt windows ska starta.. men jag vill ju botta från diskett. nå tips nån?
står att jag måste ta ut disketten och trycka på valfri knapp föra tt windows ska starta.. men jag vill ju botta från diskett. nå tips nån?
krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
peeääs trää tyst
Det brukar oftast vara att du har gjort boot disken fel, vad ska du göra med den, om du ska t.ex. flasha samsung driver så föredrar jag att du använder xtreme boot maker
när jag ska välja frimware i XBM så står det:
You have Selected an unknown frimware. Would you like to download a Frimaware Definition Update? då trycker jag Ja. sen kommer det upp: There are no new Friware Definitions available. då trycker jag Ok och då ståre: Unable to find a matching Frimware Definition Proceed whit Caution. sen längst upp står det nu:Unknown MD5: EC2319BCEF1A1409A450F048BB063B00
krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
peeääs trää tyst
Men om du t.ex. Laddar ner xtreme 5.2, så ska du gå in i xtreme52, lr vad din mapp nu heter, sen där inne finns en till mapp som det står fw, där har du en massa bn filer, så väljer du firmware någon av dom här: xtrem52a, xtrem52b, extrem52c, extrem52d, vilken du vill,
A: Always fast
B: Always quite/slow
C: Dual speed-default fast
D: Dual speed-default quite/slow
Gör inte egen xtreme, välj nån av a, b, c eller d från fw mappen
Altså du ska välja firmwaren på xtreme boot maker
Bry dig inte om ifall boot makern inte har med den firmware du vill använda i sin databas över kända firmware checksummor.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks