har nyss köpt mitt psp och jag vill kunna tanka ner spel och annat roligt.
Är det något specielt man behöver eller bra att tänka på ?
har nyss köpt mitt psp och jag vill kunna tanka ner spel och annat roligt.
Är det något specielt man behöver eller bra att tänka på ?
Japp, för att kunna spela pirat spel måste du ha ett custom firmware, t.ex. Dark_alex's custom firmware 3.40 oe-a.
Men du måste ha högst 3.03 (official firmware) för att kunna skaffa det.
Kolla vad du har för firmware genom att gå in på "Settings", skrolla ner och tryck på "System settings" därinne finns det en icon som heter "System information" tryck på den.
Skriv gärna din firmware här så vi kan hjälpa dig!
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
okej mitt system software är tydligen Version 3,40 !!
satt och kollade på nätet då var det den här sidan som komme upp !
http://dark-alex.org/
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
ja gissar på att hgan uppdaterat. alla pspor är inte över 3.0 i firmware
Nä ja köpte mitt psp på någon spelbutik komme inte i håg vad den hette !
men hur fan ska jag göra för att få i Dark_alex's custom firmware 3.40 oe-a ??
är inte så jävla haj på det här med psp HJÄLP!
Är tyvärr inte så mycket du kan göra om du sitter med ett orginal FW över 3.03
bara att vänta tills det släpps någon downgrader för denna eller senare FW, själv sitter jag med en PSP på 3.11 som jag inte kan göra nåt kul med...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
haha jo jag vet
men jag har ju 2 spel och håller på att va rätt så less dom !!
Tjae, inget att göra något åt.
Du får välan vänta ut nästa spel-rea
damn...så bull att köpa en psp sen få reda på att man inte kan spela emulatorer och ladda hem gratis spel...
Jo, men det är bara att låta bli att uppgradera, då blir det okey...
Jag brukar alltid ta reda på information först innan jag köper en ny produkt.
Hade du gjort det innan du köpte din PSP då dina intuitioner var att kunna köra emus etc hade du nog läst på dig lite inna nvad som krävs o då inte köpt en PSP som inte kan moddas
/ Pendragon
Någon som vet om det finns att få i en uppdatering till version 3.40?
/ Pendragon
Bookmarks