Värför kan ingen komma på ett sätt så att man inte behöver öppna dvdläsaren!?!?
Värför kan ingen komma på ett sätt så att man inte behöver öppna dvdläsaren!?!?
Bränna orginal spel
Prova med Xbox Backup Creator men du måste ha en patchad DVD-ROM spelare åxå (Samsung SH-D162C drive el Samsung SH-D163A/TS-H353A)
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Ja jag har en Samsung SH-D162C men vad skulle jag ha mer?? Kan man låta den sitta i datorn när man lägger in spelen då??
Flasha om den (det är en dvd ingen brännare) du läser skivorna med denna flashade DVD läsare
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Ja men jag måste ju ändå öppna den när jag byter skiva?
Byter skiva?
Är där fler skivor på spelet?
Nej men man måste ju först sätta in en dvd film sen öppna locket och sätta in spelet eller finns det något lättare sätt?
Ja, det är ju det vi säger :-) Läs tråden om hur man kopierar spel lite mer noga.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ja men hittade ett pogram som hetter xbox backup creator och den behöver man inte göra så.
Ja, det är det vi skrivit i tråden...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks