Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: 2.71-b till 3.4 (den senaste vad det nu e :D)

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    0

2.71-b till 3.4 (den senaste vad det nu e :D)

Tjena har en liten fundering har 2.71-b och vill ju ha så klart den senaste versionen. 3.4-a eller -b om jag inte fattar allt helt fel.

Hur gör jag? Finns det nån enkelt sätt eller måste man vara en mindre form av snille för att klara av det? Tack på förhand

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    0
    jag hittade en länk http://forums.exophase.com/showthread.php?t=383 är det bara följa dom råden om man har 2.71-b ?

3.40 OE-A Install Guide

--------------------------------------------------------------------------------

Here is a step by step guide for installing 3.40 OE-A. Please note that you must be running 1.50, or any of the OE series firmware to begin this installation.

First grab the 3.40 OE-A files.

1. Copy oeupdmaker and oeupdmaker% to X:/PSP/GAME if you are in 1.50, or to X:/PSP/GAME150 if you are running OE.

2. Now download the 1.50 and 3.40 updates which you can grab below:
    1.50 Update
    3.40 Update

3. Place these 2 updates in the oeupdmaker folder and ensure they are named exactly like this 150.PBP and 340.PBP. Now navigate to the game menu on your PSP and execute the update maker. It will take a few minutes to create the file, once finished a DATA.DXAR will be found in the oeupdmaker folder.

Please note: If you get an error message that says "Invalid SHA-1" when creating the DXAR do not proceed further. This means you have a faulty memory stick and a corrupt DATA.DXAR was created. Start over using a different memory stick.

4. Copy 340oeflasher and 340oeflasher% to X:/PSP/GAME if you are in 1.50, or to X:/PSP/GAME150 if you are running OE.

5. Copy the DATA.DXAR created in step 3 to the 340oeflasher folder.

6. Navigate to the game menu on your PSP, run the 3.40 OE-A flasher and follow the on screen instructions. Once done your PSP will now be running 3.40 OE-A

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Japp, svårare än så är det inte.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. SLAX + Hitachi 59 - Problem
    By Maynard in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 15:39
  2. när kommer det ett riktigt chip?
    By prodge64 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 20:50
  3. Xbox ur funktion, vad ska jag ta mig till?
    By Razorblade in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 01:26
  4. Hur blev det så här?
    By Mindbomb in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 03:32
  5. Vilken firmware till Pioneer 111d ?
    By Reinkaos in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 00:01

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner