Sida 10 av 18 FörstaFörsta ... 89101112 ... SistaSista
Visar resultat 271 till 300 av 511

Diskussion: Nu har dom börjat banna folk på LIVE'n

  1. #271
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Har nu suttit i deras telefon kö i snart en timme för att kunna säga upp mitt xbox live. Någon som har lyckats komma fram och fått det uppsagt och frågat hur det hanterar innestående och om de kommer att debitera hel månad? Grabbens xbox blev bannad i morse och min syn är att de avslutat mina möjligheter att utnyttja tjänsten och ska således inte betala f.o.m. idag.

    Tycker att det är lite väl surt av MS att bete sig på detta vis. Halva grejjen är ju att låna spel/kopior av varandra och spela några timmar. Lite som att byta samlar kort. Spelen är relativt dyra så man skulle aldrig köpa lika många. Det enda sättet man har att betala tillbaka till MS är via live vilket nu gör att det inte går.

  2. #272
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Allmänna reklamations nämnden

    Hej!
    Kan vi inte alla efter att ha ringt och ifråga sätta m$ varför vi är bannade skriva till allmänna reklamations nämden och anmäla m$ för brott mot avtal.
    Ett avtal får inte sägas upp ensidigt vad jag tolkar konsument köplagen.
    Någon som är duktig skulle kunna skriva en mall som vi alla skickar till ARN.

    /illern

  3. #273
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    tjena!
    min xbox e bannad också kollade nad inställningen idag!
    ha inte laddat hem HALO 3 betan
    sista gången jag lirade på LIVEN va den 16 maj och då GRAW2
    efter det inte ens varit på liven.
    ha en samsung ms25 Xtreme firmware 4.2

  4. #274
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    321
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Robotach Visa Inlägg
    och ibland när man her in ett spel så kan den villa uppdatera, fast då så går den ur live och uppdaterar från skivan och sedan tillbaka, så det är nog från skivan den tar då.
    Tror du missförstått det där, den säger att man inte får va på live om man inte uppdaterar och det är därför den "loggar ut" en medans den laddar ner uppdateringen till spelet från live (inte skivan).. det är ju omöjligt att uppdatera skivan i efterhand trådlöst sas..

  5. #275
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av illern_64 Visa Inlägg
    Hej!
    Kan vi inte alla efter att ha ringt och ifråga sätta m$ varför vi är bannade skriva till allmänna reklamations nämden och anmäla m$ för brott mot avtal.
    Ett avtal får inte sägas upp ensidigt vad jag tolkar konsument köplagen.
    Någon som är duktig skulle kunna skriva en mall som vi alla skickar till ARN.

    /illern
    Är du seriös? Du har ju brutit mot avtalet (du får inte modifiera din konsol).

  6. #276
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av s-p-d Visa Inlägg
    Tror du missförstått det där, den säger att man inte får va på live om man inte uppdaterar och det är därför den "loggar ut" en medans den laddar ner uppdateringen till spelet från live (inte skivan).. det är ju omöjligt att uppdatera skivan i efterhand trådlöst sas..
    Jag är inte säker, vissa har sagt att den kan ladda från själva skivan, och inte live, fast det står att den vill uppdatera. Jag vet inte själv och igentligen spelar det inte någon roll. Det tar säkert bara hem om vi säger en patch som göra att spelet funkar bättre, behöver inte vara en dålig sak , om man går efter detta med banning. Man får se vad som händer.

  7. #277
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Jag skall starta en separat tråd om konsumenträttigheter senare idag. Det är stor chans att just vi svenskar kan göra oss till en BIG PAIN IN THE ASS gäntemot microsoft. Vi har MYCKET starka skydd i vår konsumentköplag!

    Just det sättet du blivit behandlad får INTE förekomma!

    Du HAR ett avtal som gäller, och det får INTE sägas upp på några vaga grunder. Dom måste *** BEVISA *** att du brutit avtalet = dom måste redogöra i DETALJ hur deras detektion av "modifierade" konsoller går till för att kunna bevisa att just DIN konsoll varit modifierad och du därmed brutit avtalet.

    Du har även köpt en UPPLEVELSE (deras egna formulering!) = kräv ALLA dina utlägg för konsoll, köpta spel och betalda månader på XBOX LIVE i en skadeståndsprocess.

    Jag rekommenderar att du OMGÅENDE kontaktar konsumentombudsmannen i din kommun och diskuterar den behandling du beskrivit här i forumet.


    http://www.konsumentratt.konsumentve...CategoryId=490

    Avtalsvillkorslagen
    Det är förbjudet att använda avtalsvillkor som ensidigt gynnar säljaren på konsumentens bekostnad. Det kan till exempel gälla oskäliga villkor i köpe- och uthyrningskontrakt, eller i garantier och beställningssedlar.
    Om avtalsvillkorslagen
    Läs avtalsvillkorslagen [Rixlex, SFS 1994:1512]
    Ok gubbs. Nu har jag iaf ringt MS Support för 2:a gången och förklarat mitt dilemma här. Jag började med att jag sa till Supportkillen att jag spelar in detta samtal för ett rättsligt efterspel om det krävs, bara så att han vet. Han blev ställd Sedan så förklarade jag om det bemötande jag fick igår. Han blev ännu mera ställd Jag sa att jag kräver en förklaring till varför mina boxar e bannade ifrån Live tjänsten. Har jag köpt en tjänst som jag har blivit frånkopplad ifrån och ej längre kan utnyttja denna så kräver jag att få veta varför. Han frågade ifall boxen va moddad? Jag sa nej, då hade jag väl inte ringt in till er lr? Jag fick ärende nr. och så skulle de höra av sig that´s it! Då frågade jag ifall dte gick att avsluta tjänsten och få pengarana tillbaka. Tja det går inte om< man har köpt 1års tjänsten och man har gått över 2 månader i utnyttjandet av tjänsten. Men wtf sa jag då, varför betala för nåt jag inte har. Det kunde han inte svara på.

  8. #278
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Havrekex Visa Inlägg
    Är du seriös? Du har ju brutit mot avtalet (du får inte modifiera din konsol).
    Han menar att M$ Bryter ju mot lagen att stänga live för andra, och då även dom som har omoddad xboxar. Visserligen så får man inte modda, men om M$ vore smart så skulle dom kunna ge en chans för dom som har moddade att ändra tillbaka och fortfarande vara med i leken.

    Mycket av detta är liksom ord mot ord, lag mot lag. Dom som har Omoddade boxar och har fått sitt live tagit bort, får dom inte tillbaka det så blir det nog hus i XXXXetet. Man får se om M$ tänker om.

  9. #279
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Pick_Salami Visa Inlägg
    Ok gubbs. Nu har jag iaf ringt MS Support för 2:a gången och förklarat mitt dilemma här. Jag började med att jag sa till Supportkillen att jag spelar in detta samtal för ett rättsligt efterspel om det krävs, bara så att han vet. Han blev ställd Sedan så förklarade jag om det bemötande jag fick igår. Han blev ännu mera ställd Jag sa att jag kräver en förklaring till varför mina boxar e bannade ifrån Live tjänsten. Har jag köpt en tjänst som jag har blivit frånkopplad ifrån och ej längre kan utnyttja denna så kräver jag att få veta varför. Han frågade ifall boxen va moddad? Jag sa nej, då hade jag väl inte ringt in till er lr? Jag fick ärende nr. och så skulle de höra av sig that´s it! Då frågade jag ifall dte gick att avsluta tjänsten och få pengarana tillbaka. Tja det går inte om< man har köpt 1års tjänsten och man har gått över 2 månader i utnyttjandet av tjänsten. Men wtf sa jag då, varför betala för nåt jag inte har. Det kunde han inte svara på.
    Det är roligt att höra vad dom säger från suporten, Ska bli intressant att se vad som händer med ditt ärende. Det verkar som dom har haft lite problem med banningen, det kanske löser sig. Kan hända att du borde/ska ändå fp tillbaka den tid som är kvar på libekontot, så när du får tillbaka live så ska all tid vara kvar. Det borde/ska vara så!

  10. #280
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    ett annnat kanske lite dryggt tips är att.

    För er som inte blivigt bannade kan göra så här om ni tror att ms har information om eran konsol och ni inte vill gå in på live o bli bannade.

    Öppna er 360 flasha till orginal ta en tång klip av nånting vad fan som helst nån liten grej är bra som man inte kan se. Stäng din 360.
    Strata den och hoppas på 3 röda lampor!!!

    Köp ett ms märke av hansi klistra på och ring suporten Skicka skiten till tyskland få en ny konsol eftersom du har varigt så smart och klipt av nått som dom inte hittar så lätt och dom har inget val eller ork o fixa till den.

    Sen får du hem en ny konsol (som jag fick tack MS Fags!!!) o får kanske vänta nån vecka till Garyoopa eller Comandor4eve kliat sig i huvet och fixat fram nått nytt godis som du kan flasha in.

    Stör mig på han major nelson nu alla på hans forum är skit glada och nöjda över detta att vi såkalade fuskare (vilket vi inte är vi har betalat för en produkt och får där med göra vad fan vi vill med den eftersom vi äger den!!)
    Ja iaf på hans blogg är det många som är nöjda och säkert inte mist han heller är säkert överlycklig att MS fixat detta. Han e så nöjd som får alla spel utan o betala 1kr! veckor innan vi anndra har dom i butik så kan han sitta på sin podcast o repetera att vi ska köpa dom för det är så bra mm

    Jag har 2 barn och just nu lever vi endast på min lön, man har inte råd o köpa spel. Tänk alla arcad spel man köpt som man inte kan spela om man blir bannad!

    Glöm inte lyssna på major nelsons podcast som kommer på måndag fan om han inte säger ett ord om denna bann!! Dom kommer säkert sitta där o dra deras fy fy snack

    PS gratulerar till er som orkade läsa llt detta

  11. #281
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Havrekex
    Jag har inte brutit mot någon lag. Äger inte jag min konsol???
    Jag får göra vad jag vill om jag äger en sak.. slå sönder den till exempel utan att bli ersättnings skyldig till M$. Vore annat om jag hyrde den av M$.
    Där emot har jag köpt en tjänst av M$ och kan inte spela mina orginal spel på liven. Om de ska banna får de banna kopiorna inte boxen. Jag har rätt att spela orginal spel på min konsol som jag äger, vilket jag nu inte kan. Boxen äger jag och kan göra vad jag vill med.
    Detta är prövat i Italiensk domstol gällande Xbox 1 har jag för mig. Utslaget blev att M$ inte har något att göra med vad vi gör med den Xbox vi äger.

    /illern

  12. #282
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    hmm, ja e inne på live och marketplace men teset går inge vidare något IMPC eller va de e nu som krånglar

  13. #283
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    illern kan du hitta något på nätet om det utslaget som man kan hävda mot MS? Du ha rju helt rätt i det du säger...men jag tar nog nästan hellre att jag kan spela brända spel än att kunna spela orginal över live...eller vet inte...båda är ju kul

  14. #284
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Ja du äger din box men inte livet. Och om man läser avtalet för livet som alla (inklusive jag) bara trycker förbi står det att man inte får modifiera sin box för då blir man bannad från livet. Och detta har vi godkännt. Står säkert också att ms har rätt att stänga oss utan att ge oss någon anledning. Och att om du har köpt arcade spel kommer dessa att sluta fungera. Så att anmäla till ARP tror jag inte vi har någon chans med.
    Håller med att det e dumt av ms att stänga av live för oss som flashat för det är enda chansen dom har att tjäna pengar på oss.
    Vi visste riskerna innan och vi får helt enkelt acceptera detta. Ni som har blivit bannade får väl köpa en ny box och vi som inte e får väl ta och vänta tills det kommer en lösning.

  15. #285
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Mickys!
    Jo själv så bryr jag mig inte om liven heller. Har aldrig spelat live med boxen tidigare bortsett ifrån en test för över 1 år sedan... därför retar det mig att jag är bannad. Skaffade guld abonemang för ungarna ville prova Halo 3. 1 dag funka det... sedan bannad. Därför är det mer en princip... mina barn har inte utnyttjat liven ens med deras orginal spel men tycker att de har rätten till att göra det med moddad eller omoddad box.
    Undrar var jag läste detta om Italienska domstolen... borde vara något som Hansi vet ngt om.
    Det var en modddare i Italien som blev stämd av M$.
    Om det nu vore olagligt att modda... skulle psxcare kunna göra det öppet då??? i en registrerad firma?

    /illern

  16. #286
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    117
    Respekt
    20
    Teorin som verkar troligast just nu är den att personer som flashat sin firmware innan de varit ute på Live har klarat sig.

    De som gått ut på Live och sedan flashat sin firmware (och gått ut på Live igen) är bannade.

    Men det är bara en teori.

  17. #287
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    absolut inte olagligt att modda....vi äger den men de kan stänga ute oss från deras tjänst..det är också olagligt att bränna spel...hur det är med spel man sjäv äger orginalet är mer osäkert men tror de ändrade lagen att man inte får det heller

  18. #288
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    fick en ny låda av ms nyligen för 3 röda lampor...den flashade jag innan jag gick ut på live...har ej blivit bannad men har inte kollat sedan sent kvällen i torsdags när banningen började

  19. #289
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    en teori jag har är: ha rman alltid haft samma fw i sin låda kanske ms inte kan upptäcka en...men har man ändrat fw kanske de kan se att man har pillat i den? Dvs inget live innan första fw ändringen o sen behållt samma fw hela tiden som jag gjort med 5.2

  20. #290
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Mickys!
    Ja de kan stänga av oss om vi bryter mot överenskommelser/avtal men inte utan att meddela oss om varför. Det är inget de kan avtala sig bort ifrån för den delen då den finns i våran konsumentlag. Ett ingått avtal mellan två parter kan ej ensidigt sägas upp av en part, utan att man meddelar den andra om och varför. T.ex vi måste ringa upp dem för att säga upp vårat avtal och de måste höra av sig till oss och säga upp sitt och ange orsak till vad vi gjort för avtals brott. Detta är en rättssäkerhet vi har inbyggt i systemet. Annars skulle jag kunna starta en firma ta in pengar och säga upp samtliga avtal utan att ange orsak. Problemet är att M$ inte har bevis nog för att stödja deras banningar. Rycktet säger att även omoddade boxar blivit bannade, detta kan iofs bara bara bulls**t.

  21. #291
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    du har helt rätt Illern...kul höra en välutbildad och välbevandrad kille uttala sig....jurist? Tror ej det är bull.shi.t för tror ms har klantat sig lite eller MYCKET

  22. #292
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Här har ni en live bann tracker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    http://www.locallans.com/index.php

    Enjoy

    Hehe finns lite lol i listorna en snubbe som har 5,2FW i en hitachi och en som skrev att hans box var tillverkad 2007-12-12 lol på Future man
    Last edited by Postal; 2007-05-19 at 17:22.

  23. #293
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    461
    Respekt
    21
    Att göra backups för eget bruk är väll inte heller olagligt eller? Kanske är rädd om mina spel och vet om att tjejens lillebror som kommer och spelar här ibland när jag jobbar inte ar det
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

    Mitt xbox

  24. #294
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    tror de ändrade lagen nyligen o då är det förbjudet göra back up på sina egna spel också...konstigt nog

  25. #295
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    330
    Respekt
    21
    Jag har inte blivit bannad än , har kanske lirat live 10 ggr på 2 år. så jag skiter blanka fan ifall jag blir bannad!
    Dessutom är det bara o köra xbconnect!

  26. #296
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    ha ha jurist nää bara vanlig sjuksköterska.
    Däremot avskyr jag företag som använder sin makt emot oss "vanliga" människor. Jag är ingen rättshaverist... men har aldrig förlorat dom gånger jag anser jag har rätten på min sida och det anser jag att jag har denna gången.
    Därför tror jag att om vi ringer upp M$ och frågar varför vi är avstängda och begär bevis på det, vilket jag tror de inte kan. Får vi inte klargjort från dem varför vi är bannade, så kan vi anmäla dem till ARN. Kom ihåg det är inte vi som ska visa att vi är oskyldiga... det är M$ som ska bevisa att vi är skyldiga glöm inte det. Tänk er 1000 st anmälningar till ARN angående M$ där de inte kan redogöra för varför de avstängt sina kunder....

    /illern

  27. #297
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av BaconBomb Visa Inlägg
    Ja du äger din box men inte livet. Och om man läser avtalet för livet som alla (inklusive jag) bara trycker förbi står det att man inte får modifiera sin box för då blir man bannad från livet. Och detta har vi godkännt. Står säkert också att ms har rätt att stänga oss utan att ge oss någon anledning. Och att om du har köpt arcade spel kommer dessa att sluta fungera. Så att anmäla till ARP tror jag inte vi har någon chans med.
    Håller med att det e dumt av ms att stänga av live för oss som flashat för det är enda chansen dom har att tjäna pengar på oss.
    Vi visste riskerna innan och vi får helt enkelt acceptera detta. Ni som har blivit bannade får väl köpa en ny box och vi som inte e får väl ta och vänta tills det kommer en lösning.
    I sverige är konsumenten även skyddad av "Avtalsvillkorslagen" som förbjuder företag att utforma avtal ensidigt till sin fördel. Vid en tvist rörande avtalet så skall man döma till kundens fördel.



    http://rixlex.riksdagen.se/htbin/thw...1512&RUB=&ORG=


    1 § Denna lag gäller avtalsvillkor som näringsidkare använder när
    de erbjuder varor, tjänster eller andra nyttigheter till konsumenter.

    Lagen gäller också avtalsvillkor som näringsidkare använder när de
    förmedlar sådana erbjudanden från en näringsidkare eller någon
    annan.


    Civilrättsliga bestämmelser

    10 § Om innebörden av ett avtalsvillkor som inte har varit föremål
    för individuell förhandling är oklar, skall vid en tvist mellan en
    näringsidkare och en konsument villkoret tolkas till konsumentens
    förmån.

    11 § För avtalsvillkor som inte har varit föremål för individuell
    förhandling gäller 36 § första stycket lagen (1915:218) om avtal och
    andra rättshandlingar på förmögenhetsrättens område med
    följande begränsningar.

    Omständigheter som inträffat efter det att avtalet ingåtts får
    inte
    beaktas till konsumentens nackdel på så sätt att ett avtalsvillkor
    som annars vore att anse som oskäligt inte kan åsidosättas eller
    jämkas.

    Jämkas ett avtalsvillkor eller lämnas det utan avseende, skall, om
    villkoret strider mot god sed och medför en betydande obalans till
    konsumentens nackdel, avtalet gälla utan andra ändringar, om
    konsumenten begär det och om avtalet kan bestå med i övrigt
    oförändrat innehåll.

    12 § Om inte annat visas, anses ett avtalsvillkor inte ha varit
    föremål för individuell förhandling.

    13 § Ett avtalsvillkor som anger att lagen i ett land utanför
    Europeiska ekonomiska samarbetsområdet skall tillämpas på
    avtalet gäller inte i fråga om regler om oskäliga avtalsvillkor, om
    den lag som gäller med bortseende från villkoret är lagen i ett land
    inom Europeiska ekonomiska samarbetsområdet och den lagen ger
    konsumenten ett bättre skydd mot oskäliga avtalsvillkor
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  28. #298
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    144
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av illern_64 Visa Inlägg
    ha ha jurist nää bara vanlig sjuksköterska.
    Däremot avskyr jag företag som använder sin makt emot oss "vanliga" människor. Jag är ingen rättshaverist... men har aldrig förlorat dom gånger jag anser jag har rätten på min sida och det anser jag att jag har denna gången.
    Därför tror jag att om vi ringer upp M$ och frågar varför vi är avstängda och begär bevis på det, vilket jag tror de inte kan. Får vi inte klargjort från dem varför vi är bannade, så kan vi anmäla dem till ARN. Kom ihåg det är inte vi som ska visa att vi är oskyldiga... det är M$ som ska bevisa att vi är skyldiga glöm inte det. Tänk er 1000 st anmälningar till ARN angående M$ där de inte kan redogöra för varför de avstängt sina kunder....

    /illern
    Skirv genast upp mig på listan mot MS. Du och Hansi (ni 2 är bland de kunnigare) borde skriva ett brev tillsammans till ARN ang. MS agerande. Ni har mitt fulla stöd.
    Boxen är på släkttäff i Tyskland.

  29. #299
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    jag är med också.....borde ha en tråd där alla skriver om de vill vara med i en anmälan mot ms
    Last edited by mickys; 2007-05-19 at 19:24.

  30. #300
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    21
    Jag ringde M$ supporten och ställde dem mot väggen angående banningen.

    Jag frågade varför jag blivit bannad och hon meddelade att hon inte får säga det.
    -Jag svarade att enligt svensk lag måste hon det för att de ensidigt brytigt ett avtal. Och tillade att dom inte kan ha en policy som strider mot svensk lag

    - Då jag drog upp detta var hon goddag yxskaft och slingrade sig och pratade om deras policy

    -Jag krävde att få tala med någon högre uppsatt som kunde berätta för mig
    -Hon berättade att ingen chef var inne men att hon skulle göra ett ärende av detta och de skulle återkomma i veckan. Hon tillade också att jag ej skulle behöva betala mer månader på live tills detta var uträtt (hon nedgradera mig till silver)

Sida 10 av 18 FörstaFörsta ... 89101112 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Läsaren har börjat väsnas med Messiah2
    By Tommy_2Tall in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-04, 10:54
  2. Nu har dom nya boxarna anlänt
    By myztx in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-11-03, 09:29
  3. "Mellan-sekvenser" i spel har börjat "hacka"..
    By crille30 in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2002-03-24, 19:45
  4. har ni fått dom där v4orna att funka???
    By L33tCrEw in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-01-30, 23:47

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •