Min box är bannad, och jag känner flera som blivit det.
Min box är bannad, och jag känner flera som blivit det.
står massa som haft senaste samsung o hitachi firmware på xbox-scene
max360 berätta mer hur gick det till? När? Vad gjorde du? FirmwarE?
Spelade Halo3 betan som vanligt idag, stängde av och när jag kom hem på kvällen så funkade inte LIVE. Fick samma meddelande som första inlägget. Har en Hitatchi, flashad med den senaste FW i feb/mars, vet inte vilket nummer den hade.
Detta bådar inte gott :/ Hoppas dom inte är förstörda boxarna bara för att detta står, kanske går att fixa till!
Dum fråga bara, är ni bara bannade från LIVEN, och kan lira brända spel fortfarande, lr har dom f-ckat hela boxen ?
Bara LIVE
dags börja spela över xbconnect eller vad de där programmen heter nu för tiden för att bara spela singelplayer suger ju :-(
tror jag blivit bannad, får inte felmeddelandet som första inlägget fick, men kan inte logga in.
Ni som har moddad 360, LOGGA FÖR FAN INTE IN PÅ LIVE!!!
men det behöver kanske inte tydliggöras.
fan också det här är riktigt illa..
Ja, drygt att betan inte fungerar annat än via LIVE
känns som det kommer bli ett rätt stort prisras på 360's på blo_cket nu btw...
jodå Robotach gick utmärkt att ta hem halo3 via bränd crackdown
de får fixa så man kan lägga in spel på ps3 hårddisken snart så går alla över till ps3 istället så kan ms stå där och förlora ännu mer pengar
Bannad här med, inget att gråta över direkt, man får ju skylla sig själv, tur man är en singelplayerbög.
GoW är ju iofsig duktigt kul online
Är det någon som blivit bannad som har ett flashat men har spelat online med ett orginal spel i?????
ni som blivigt bannade och har en ny box för eran först gick sönder prova och spela ett arcad spel so0m ni köpt detta ska då inte fungera eftersom ni måste vara på live för att få tillgång till hella spelet om ni haft eranb box på lagning och fått en ny. Så nu kommer massor med stämningar mot MS för att dom tagigt betralt för en tjänst som vi nu inte kan använda!
har någon med den senaste flashen 5.3 vågat sig ut?
ett svar till en som blivit bannad men inte ha rmoddat från ms support:
I just called in and they confirmed that I am not banned, but they dont know what the problem is
kommer ni sita hela natten och diskutera om det här ?
nä borde gå och sova men det är ju sååå spännande! :-)
Bookmarks