samma här vill veta mera
samma här vill veta mera
det är runt 25-30 som besöker *xbox 360 anmält* skulle lova att minst 20 kollar i den här tråden och bara väntar tills nån ska skriva
Nu så tar PS3 över xbox360, bra reklam för xbox360, undrar om de går i förlust nu .
Här är Tabelen:
(plasering top 3)
1. Ps3 . 9999999 poäng
2. Nintendo 8 bits . 500 000 poäng
3. xbox 360 -100 poäng. (poäng avdrag).
Bla bla bla PS3.
Ni tror inte PS3'an kommer få något liknande i framtiden då?...
de som ringer ms får höra att de inte är bannade....kan inte nån med flashad som blivit bannad ringa o höra också
Robotach- OK DAGS FÖR ORO Bannade personer pg!!!
åå fan vill sova ? :P men kan inte ..
helt sjukt de här. läste precis om detta faaan
ja spelade CL live imorse, undra om man är bannad. ska jag prova logga in på live utan backup skiva i eller vad+
piggelin:nej för fan gör inte det. vänta och se istället..
alla har nästan eller har tårar dom som vågar erkänna gör det nu
jag erkänner
vafan, ja tänker i helvete in slå på min xbox inatt iaf. säkert försent ändå, ska dra ur nätverkskabeln :P
Alla "visste" att detta var på väg och när det händer blir alla förvånade haha.
phew, jag som tänkte flasha min idag men fick reda på att jag har en 0079FK...
vadå alla visste ?
sov dags, kan sova lungt eftersom jag inte är bannad men fan va läsning man kommer o ha o ta igen imorn på alla xbox sidor... mycket nöje och gratulerar till idioterna på ms som gör samma sak som med xbox1 att banna folk den dagen som ett nytt halo kommer ut
Xbox1 halo 2 release dag = bann
Halo3 beta release dag = bann
så då vet ni det när halo 4 kommer till framtidens box då blir det bann den dagen ochså
godnatt
vad är 0079FK? version på dvd:n?
robotach alla e så jävla tysta på console forumet psxcare forumet e minst 20 gånger bättre
fyfan va surt, mina kusiner skulle komma över och jag tänkte för max en timme sen att ja skulle stylea med att sätta i en backup skiva o spela över live. so much for that idea ;(
Ja, nyaste hitachin. Måste löda och hålla på i den.....
undrar vad hansi kommer tänka när han ser det här forumet :P eller om han redan har gjort det
Hansi tänker nog...fan också konkurs på gång.....90% av deras intäkter lär komma från 360flashning
Bookmarks