nej för jag har ej kört live än väntar nog en vecka till i alle fall
nej för jag har ej kört live än väntar nog en vecka till i alle fall
sorry alla speciellt hayles men jag har nu gjort det här nyaste inlägget i sida 9 jag e så *pip* Cooool
bra jobbat Pick_Salami...vi borde alla ställa till ett helvet för MS...bara ösnak det blir lite fart på amerikanerna...för det kan kosta MS pengar, tid och framför allt mkt dålig publicitet...de stjäl just nu en tjäsnt som vi betalar för...
om man inte har haft live inkopplat på en vecka och inte updaterat så borde man inte vara på ban listan för dom borde juh inte kunna samla info när dom inte kan det före vår updateringen så jag tror att dom inte har sett om du har flashat innan du har vår updateringen eller nått nytt extreme firmware som kommer klara den här fighten det börjar bli värsta fighten mellan hackers och bill bajskorv jäven det är 1 miljon hackers mot gamla äckliga bill gates vem vinner? just nu så ser det utt som bill:an har kontroll på sina xbox:ar men kan hackerna gör det tvärt om? vem vet ? vem bryr sig ? Jo Alla på psxcare
hehehe så sant, alla bryr sig. Just nu leder bill fast jag tror att vissa kanske löser detta, eller så kan detta med banningen bara vara en varning och all får tillbaka live, fast då kanske det står att dom måste byta till orginal eller något sont.Jo jag har aldrig spelat online med något spel, tja bara FFXI, fast det ver bara för en stund och det konstiga med det är att jag inte hade guld medlemska heller när jag testade det . Bara tagit hem t ex trailers , och ibland när man her in ett spel så kan den villa uppdatera, fast då så går den ur live och uppdaterar från skivan och sedan tillbaka, så det är nog från skivan den tar då. Så man får hoppas att man är säker just nu, men vi får se när hansi och dom andra har kollat lite mer.
Vi håller tummarna
Robotach va fan har du lagt en atom bomb på alla som är medlema på console eller
Fast många har ju läst i alla fall forumsinlägget, det kanske är ett litet plus men dom borde faktist kunna skriva lite också
det är lika bra xD
är det nån som får nån mini\stor tår om live går åt helvetan ?
jag bryr mig såklart men inte så mycket som du allså jag vill bara köra Gears live just nu men jag vill chatta och laadddda ner saker marcket place och bla bla men what ever men hällst ha kvar
aja
skit i det här meddelandet för fan
Last edited by devhook; 2007-05-19 at 02:00.
har aldrig spelat god of war sorry ska rardera det falska meddeladet som min fula kompis skrev
haha gör inget ^^
Snälla, kan inte ni 2 chatta över msn/lunar eller något annat? Ni tillför absolut ingenting till denna tråden. Vore underbart om folk kunde posta sådant som är relevant till ämnet, och inte bara massa skit.
Jag får inget meddelande om att jag är bannad en tom ruta bara, bara några felkoder. Har ågon nåt liknande?
la snow
gå ner en ruta under live rutan klicka på infon där där står det
Okej så här ligger det till. Flasha min sammy25 för första gången nu när 5.3 kom ut.
Testade att köra lite demos o orginal spel innan jag körde in spring update. Dom funka precis som dom skulle.
Direkt efter updaten var inne så började demos o orgrinal spel frysa sig...
Går inte o göra ett skit. Bara starta om o försöka igen. Ibland går det o köra nån minut ibland nån sekund.
Film funkar som det ska. Men vanliga demos o orginal spel är det ingen idé att köra.
Har aldrig kört med nån backup ännu.
Har inte hunnit köpa några skivor.
Vad kan vara problemet?
Jag skall starta en separat tråd om konsumenträttigheter senare idag. Det är stor chans att just vi svenskar kan göra oss till en BIG PAIN IN THE ASS gäntemot microsoft. Vi har MYCKET starka skydd i vår konsumentköplag!
Just det sättet du blivit behandlad får INTE förekomma!
Du HAR ett avtal som gäller, och det får INTE sägas upp på några vaga grunder. Dom måste *** BEVISA *** att du brutit avtalet = dom måste redogöra i DETALJ hur deras detektion av "modifierade" konsoller går till för att kunna bevisa att just DIN konsoll varit modifierad och du därmed brutit avtalet.
Du har även köpt en UPPLEVELSE (deras egna formulering!) = kräv ALLA dina utlägg för konsoll, köpta spel och betalda månader på XBOX LIVE i en skadeståndsprocess.
Jag rekommenderar att du OMGÅENDE kontaktar konsumentombudsmannen i din kommun och diskuterar den behandling du beskrivit här i forumet.
http://www.konsumentratt.konsumentve...CategoryId=490
Avtalsvillkorslagen
Det är förbjudet att använda avtalsvillkor som ensidigt gynnar säljaren på konsumentens bekostnad. Det kan till exempel gälla oskäliga villkor i köpe- och uthyrningskontrakt, eller i garantier och beställningssedlar.
Om avtalsvillkorslagen
Läs avtalsvillkorslagen [Rixlex, SFS 1994:1512]
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nå? Är det någon idé att åka in till psxcare och ta bort flashningen på sin box om man nu inte startat boxen sens innan banningarna började?
Dvs klarar man sig från att bli bannad eller blir man det ändå?
Bookmarks