Nja, Jag har inte varit uppkopplad på live på ett bra tag, när den nya uppdaten kom så tog jag inte hem den. Så varje gång jag har startat boxen så vill den ta hem uppdaten så då har jag bara loggat ut och spelat offline, och ej kunnat savea. Senaste gången jag var online så ville den ta hem uppdate har inte testat på kanske 3-6 dagar. När detta med banning kom.
Man vet ju inte vad M$ har gjort för att kolla, men om det är Skivorna som dom kollar, då ibland eller direct man går in på live så kanske det är kört, har spelat en massa skivor (Ej online) men på boxen och varit loggad in för att kunna savea.
Så har dom på något sett kunnat se vad jag kör för skivor och om någon av dom visar som fake så är det kanske kört, men vet ändå inte om man ska kolla just nu och se om man tar sig ut på live och ta hem uppdaten. Jag tror inte det går att ta bort detta med något krack eller sånt utan är man redan på listan så är det nog kört. En ny box kostar bara 3000, så det är ju inte faligt, dom om man vill ha ett PS3 och en Wii med
Man kan ju logga in och se om den vill ta hem update, om man redan är bannad så får man ju reda på det för eller senare.
Bookmarks