Sida 5 av 18 FörstaFörsta ... 3456715 ... SistaSista
Visar resultat 121 till 150 av 511

Diskussion: Nu har dom börjat banna folk på LIVE'n

  1. #121
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    136
    Respekt
    0
    hahahaha hayles är så jävla allvarlig det kört fattaru inte ?

  2. #122
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    136
    Respekt
    0
    jage så jävla cool kolla jag startat 3,4 och 5 första inlägget jag e så coool allså :P

  3. #123
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av devhook Visa Inlägg
    jage så jävla cool kolla jag startat 3,4 och 5 första inlägget jag e så coool allså :P
    hehe show off!!!

  4. #124
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    136
    Respekt
    0
    ska sova om 5 min kommer drömma om när jag slår sönder billgates så han blöder

  5. #125
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    71
    Respekt
    18
    Robotach: Ja, forum är till för att skrivas i, men knappast till för att sitta och posthunta med skitinlägg som inte har med ämnet att göra.

    devhook: Ok, seriöst, lägg ner med skitinläggen nu och låt dom som vill tillföra tråden något skriva. Ingen bryr sig om du har skrivit första inlägget på varje sida eller när du ska gå och lägga dig.

    Nej, jag är inte moderator - jag vet. Men jag tror knappast jag är ensam om att tröttna på den låga nivån här.

    Adda varandra på msn eller Lunarstorm så kan ni skriva hur mycket skit ni vill.

  6. #126
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    136
    Respekt
    0
    okey fast jag bryr mig inte om dom andra bryr sig

  7. #127
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Hayles Visa Inlägg
    Robotach: Ja, forum är till för att skrivas i, men knappast till för att sitta och posthunta med skitinlägg som inte har med ämnet att göra.

    devhook: Ok, seriöst, lägg ner med skitinläggen nu och låt dom som vill tillföra tråden något skriva. Ingen bryr sig om du har skrivit första inlägget på varje sida eller när du ska gå och lägga dig.

    Nej, jag är inte moderator - jag vet. Men jag tror knappast jag är ensam om att tröttna på den låga nivån här.

    Adda varandra på msn eller Lunarstorm så kan ni skriva hur mycket skit ni vill.
    ummm vad då låg nivå? om du vill ha lungn och ro så kan du besöka console just nu , fast inte på morgonen ^^
    jag är då inte sur eller ledsen för tillfället så låg nivå vet jag inte vad du pratar om, man kan inte presis skriva något possetivt just nu. INTE då jag!

  8. #128
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    ok dags att nassa, får se åt mornom vad som har hänt!

  9. #129
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hayles Visa Inlägg
    Robotach: Ja, forum är till för att skrivas i, men knappast till för att sitta och posthunta med skitinlägg som inte har med ämnet att göra.

    devhook: Ok, seriöst, lägg ner med skitinläggen nu och låt dom som vill tillföra tråden något skriva. Ingen bryr sig om du har skrivit första inlägget på varje sida eller när du ska gå och lägga dig.

    Nej, jag är inte moderator - jag vet. Men jag tror knappast jag är ensam om att tröttna på den låga nivån här.

    Adda varandra på msn eller Lunarstorm så kan ni skriva hur mycket skit ni vill.
    Hayles, förstår precis vad du menar. Men eftersom denna tråd har blivit en lekstuga i flera sidor så är det meningslöst att be de sluta nu. Det kommer att komma en NY tråd - säkert fastklistrat - med all viktig information, när informationen finns ute. Låt ungarna ha kul Hansi låser, om det behövs.

  10. #130
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Zopyrus Visa Inlägg
    Hayles, förstår precis vad du menar. Men eftersom denna tråd har blivit en lekstuga i flera sidor så är det meningslöst att be de sluta nu. Det kommer att komma en NY tråd - säkert fastklistrat - med all viktig information, när informationen finns ute. Låt ungarna ha kul Hansi låser, om det behövs.
    Word!

    Natti natt

  11. #131
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    vafan sover alla? jag vågar inte slå på xboxen, men flickan ringde så ja glömde bort den här tråden helt :P

  12. #132
    GUBBEN32 Guest
    Citat Original inlägg av Hayles Visa Inlägg
    Robotach: Ja, forum är till för att skrivas i, men knappast till för att sitta och posthunta med skitinlägg som inte har med ämnet att göra.

    devhook: Ok, seriöst, lägg ner med skitinläggen nu och låt dom som vill tillföra tråden något skriva. Ingen bryr sig om du har skrivit första inlägget på varje sida eller när du ska gå och lägga dig.

    Nej, jag är inte moderator - jag vet. Men jag tror knappast jag är ensam om att tröttna på den låga nivån här.

    Adda varandra på msn eller Lunarstorm så kan ni skriva hur mycket skit ni vill.
    asså?

  13. #133
    Registrerade
    Jul 2002
    Inlägg
    48
    Respekt
    0
    Är inte detta bedrägeri från MS's sida?
    Tänk om man köpt spel från Xbox live och så fungerar dem inte nu längre.
    Man borde ju kunna få ett återköp av hela skiten om man går och whinar hos konsumentverket.

  14. #134
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Jo, det är klart, om man har en maskin som varken är eller har varit flashad, utan helt original som blivit bannad från live så är det berättigat att gnälla hos konsumentverket, men annars är det som en liten bortskämd unge som gnäller hos morsan "jag handlade upp min veckopeng på godis, men nu när det är slut så vill jag ha mina pengar igen".

  15. #135
    Registrerade
    Jul 2002
    Inlägg
    48
    Respekt
    0
    Inte riktigt.
    Skulle mer vara "Jag handlade upp min veckopeng på godis. jag åt inte upp hela påsen men nu har affären tagit tillbaka resten av min påse och låst in den i affären och de vägrar släppa in mig pga av att jag har smutsiga skor"

  16. #136
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    322
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Estima Visa Inlägg
    Är inte detta bedrägeri från MS's sida?
    Tänk om man köpt spel från Xbox live och så fungerar dem inte nu längre.
    Man borde ju kunna få ett återköp av hela skiten om man går och whinar hos konsumentverket.
    De bannar xboxen, ej ditt konto. Så ta hårddisken till en "vanlig xbox" och du kan lira live. Så de slingrar sig även där :P

    För övrigt är jag glad att jag inte har laddat ned den där uppdateringen ännu. Så min xbox är fortfarande live godtjänd

  17. #137
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    så alla sover verkar det som...inga nya nyheter?

  18. #138
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    68
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av loe75 Visa Inlägg
    Är det någon som blivit bannad som har ett flashat men har spelat online med ett orginal spel i?????
    ja jag har nyaste samsung med ORIGINAL spel o testa live igår men ska logga in nu o testa


    kan inte logga in får inget fel mess dock
    när man söker efter ip efter att allt blir godkänt utom LIVE så får men det här som info om man trycker "y"


    W 0000 - 00B
    X 0000 - F001
    Y 00A8 - 6820
    Z 8015 - 190D

    vad e det ?
    Last edited by Bakerman1972; 2007-05-18 at 09:57.

  19. #139
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    18
    min funkar än 5.3D kört även halo3. testad nyss funkar kanon

  20. #140
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av mickys Visa Inlägg
    så alla sover verkar det som...inga nya nyheter?
    nja sover och sover, väntar med att någon ska ta upp något ämne som man kan skriva till. Jag tänker inte starta boxen just nu.

  21. #141
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    är sugen starta den men vågar ej...när jag stängde av kl 23 igår så funkade den...spelade UCL online...spelet hängde sig ett par ggr så startade om några ggr och ingen ban....nu är nätverkssladden utdragen :-(

  22. #142
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    68
    Respekt
    18
    nej jag e bannad om man gick ner en ruta o´kolla info så är jag bannad sånt e livet

    ja hade ORIGINAL spelet i uppdaterat frmware till nysate 5,3 samsung läsare så så är det iallfall

    tack o hej leverpastej


    men spelen funkar fint iallfall o spela

  23. #143
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    247
    Respekt
    18
    Min Funkar. samsung 5.2 med nyaste uppdateringen av Live...

    Spelade Halo3-Betan igår o allt funkar fortfarande på Live

  24. #144
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Nu till frågan, min box är flashad men jag startade den aldrig igår då kompisar varnade för banningen innan jag han sätta på boxen.
    Om jag tar bort flashningen så att boxen blir "orginal", klarar jag mig då eller har MS bannat på information dom redan hade?

  25. #145
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    68
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av tompa290 Visa Inlägg
    Min Funkar. samsung 5.2 med nyaste uppdateringen av Live...

    Spelade Halo3-Betan igår o allt funkar fortfarande på Live
    ja vänta lite du det kommer nog

  26. #146
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    konstigt inte alla bannas samtidigt elleR? När kommer Hansis första kommentar eller är han "sjukskriven" idag?

  27. #147
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    68
    Respekt
    18
    ja alla borde ju bannas samtidigt men ...

  28. #148
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av mickys Visa Inlägg
    konstigt inte alla bannas samtidigt elleR? När kommer Hansis första kommentar eller är han "sjukskriven" idag?

    Alla kanske inte är online samtidigt.

  29. #149
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    247
    Respekt
    18
    Var ser man om man blivit bannad?

  30. #150
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    117
    Respekt
    19
    Lite spekulationer från min sida:

    Kan det vara så att man blir bannad först när man spelar backup-spel över live ? - det gäller ju inte Halo3 betan (den laddar man hem)

    Man behöver visserligen ha crackdown i DVD-läsaren för att ladda hem betan - men checken från Ms kanske inte kan göras då ?

    som sagt - rena spekulationer.

Sida 5 av 18 FörstaFörsta ... 3456715 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Läsaren har börjat väsnas med Messiah2
    By Tommy_2Tall in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-04, 10:54
  2. Nu har dom nya boxarna anlänt
    By myztx in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-11-03, 09:29
  3. "Mellan-sekvenser" i spel har börjat "hacka"..
    By crille30 in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2002-03-24, 19:45
  4. har ni fått dom där v4orna att funka???
    By L33tCrEw in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-01-30, 23:47

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •