Tjena !
skulle hjälpa en tjej kompis med att fixa till sin psp. Men stötte på ett "litet" problem. Den har nämligen TA-082 moderkort. Finns det nått att göra ? Den version som är på pspn än 2.71 . Tacksam för all hjälp man kan få
Tjena !
skulle hjälpa en tjej kompis med att fixa till sin psp. Men stötte på ett "litet" problem. Den har nämligen TA-082 moderkort. Finns det nått att göra ? Den version som är på pspn än 2.71 . Tacksam för all hjälp man kan få
Bara följa RÄTT guide så är det inga problem.
Om du missar att fixa idstorage så kommer du bricka den helt.
Lycka till :-)
(Jag fixar den åt dig för 300:-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
300 Pix är rätt överkomligt för att slippa en ny oich dyr bokpress
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks