Någon som vet om det går att få tag i en triwing som passar wii på clasohlsson eller Kjell&Co?
Eller någon annan vanlig affär??
Någon som vet om det går att få tag i en triwing som passar wii på clasohlsson eller Kjell&Co?
Eller någon annan vanlig affär??
Så vår butik duger inte alltså...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
haha, menade inte så Hansi.
Ville bara få tag i en så snabbt som möjligt och bor inte i Sthlm...
Hittade en bitsats på Clas Ohlsson, den funkade men inte på de djupare hålen under konsolen...
köpte en triwing mejsel från er för nån vecka sen. jag blev glad och ville genast börja skruva isär min Nintendo DS Lite. men jag blev mäkta irriterad när jag upptäckte att mejseln är för stor för skruvarna -,-" endast en skruv som mejseln faktiskt passar i, och det är den stora i gba-sloten...
har fått låna kompisens trasiga DS Lite att öva mig på så jag vet vad jag håller på med innan jag börjar pilla på min egen, så det gör inte så mycket om man tar i med våld, men ändå. man vill ju ha en mejsel som faktiskt passar skruvarna xP
dom finns inte i fler storlekar kan tänkas?
Vi skall bara ha en storlek på dem, dock har vi sett en med för mycket metall i senaste sändningen så stygga kinesbarnen har väl arbetat för lite med att kontrollera kvalitet *skratt*
NEj vi har hagft två modeller på dem, en liten röd o en lite större med genomskilnigt handtag, båda modellerna passar alla Nintendoprodukter som GBA, NDS, Wii o annat som använder triwing..
Kanske ett fabrikationsfel på just den som du råkade få..
Vi säljer massor per månad o har inga problem förutom du o en till denna månad...
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=134
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
det var den för 50:- jag beställde, den som blir billigare vid köp av skal. den är blåaktigt genomskinlig. antagligen den större varianten. bilden visade dock den röda när jag beställde.
hur ska jag göra tycker ni? ska jag beställa den för 80:- också och hoppas på en röd denna gång?
nu hittade jag i och för sig 'Access ProTool Kit V2', kanske ska satsa på den istället?
Last edited by Swizzy; 2010-06-21 at 20:58.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Skicka ett mail med ditt ordernummer o att din mejsel inte riktigt fungerar så handplockar vi ut en som ser bättre ut åt dig efter vi kikat på alla de mejslar vi har på lager
De röda är helt slut o de blå/genomskinliga är likvärdiga i funktion
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
har beställt access pro toolkit v2. kan va bra att ha i framtiden. kommer troligen imorn. men tack så jätte mycket för hjälpen ändå
Bookmarks