Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Dc Coder's cable

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2001
    Från
    Sweden
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Post Dc Coder's cable

    Tjena jag sålde mitt PS till någon och bestälde en Dreamcast från GamePlay för 1100 en Beg basenhet men den funkar väl säkert fint . Å nej det står inte fel 1100 Kr varför är allting så dyrt här på PSXCare (CP butik) tex Dc Coder Kabeln , Gb Xchanger och allt annat skit en Dc Coder kabel ska ju bara kosta ca 200 - 300 . Fy Hanzzzzzsssssi att lura sina kunder på så mycket . Är det någon som vet var man kan köpa en billig Dc Coder Kabel (Inom Sverige) . Whoops glömde ett ord ... Fuck You Hansi
    Jag är också känd från
    http://prtranslations.cjb.net

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    1100 för en beg dreamcast låter dyrt, vi kommer att sänka priset på nya dreamcast till c:a 1.300:- - 1.400:- under veckan.

    Smart att du kritiserar våra priser på DC Coders cable när du inte ens kan hitta något annat företag i sverige som säljer den...

    Och om du fortsätter skriva fula ord kommer jag att skvallra för din mamma, då får du inga godispengar nästa lördag.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. my handcontrols =(
    By Beppe in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-04, 08:23
  2. Link Cable
    By Shadoph in forum Gameboy hårdvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-07-16, 15:16
  3. är Digital AV cable värd att köpa
    By PaleRider in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-11, 18:38
  4. DC coders cable?
    By Naroar in forum Dreamcast produktsupport - Övrigt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2001-03-24, 17:22
  5. RGB cable?
    By Nick in forum Dreamcast produktsupport - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-12-16, 03:34

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •