Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Bredbandsadaptern.

Registrerade
    Sep 2002
    Respekt
    0

Question Bredbandsadaptern.

jag har flera frågor angående DC:s bredbandsadapter.
    1. Hur fungerar det? måste man ha en nätverkssladd? om man redan har adsl bredband, kan man använda det abbonemanget?
    2. vilket hastighet har adaptern?
    3. kostar den verkligen 2300?!! det är ju mer än själva maskinen! jag var inne på ign.com, på deras gamestore, där kostade det 22.99 pund (det är iochförsig utan frakt). det är nästan 370 kr, typ 2900 mindre än er (den var också begagnad, men ändå)...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

1: Den kopplas med nätverkssladd, och det går att använda adsl.
    2: 10mbit. Har för mig att den även klarar 100mbit, men just nu kan jag inte kolla.
    3: Ingen kommentar
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2002
    Respekt
    0

Tack så mkt! förlåt om jag var sur... det var inte meningen att ställa till med dåliga vibbar... ni är jätte hjälpsamma...

Registrerade
    Apr 2002
    Från
    Göteborg, Sverige
    Respekt
    0

Jag har ett omoddat Dreamcast, men skulle vilja ha en bredbandsadapter i vilket fall.
    Vad för typ av mod krävs för att den japanska ska fungera?
    Eller har ni planer på att även ta in någon europeisk?
    Don't hate the players, hate the game.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Köp adaptern så modifierar jag din dreamcast på köpet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Strängnäs
    Respekt
    0

Arrow

Finns det någon BB Adapter kvar kanske? Har både en Japansk och en Pal DC ! Vad kostar isf kalaset?
    Mankind suck

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Säg 2000:- för sprillans bba och chippning.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner