Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Önskemål på spel

Registrerade
    May 2007
    Från
    Estockholmo
    Respekt
    0

Önskemål på spel

Men varför ska de mest gudomliga spelet F1 bara finnas till ps2 & ps3?? Vi som kör 360 och älskar söndagar med formel1!?!?!? När ska vi få ett härligt F1 spel????

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    När ni köper en PS2/PS3
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    May 2007
    Från
    Estockholmo
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    När ni köper en PS2/PS3
    Men e det inte märkligt att dom inte gjort ett till xbox?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det spelet är exklusivt till PS, alla konsolltillverkare försöker med avtal eller genom att låta sina egna utvecklare skapa spelen skaffa sig så många unika spel till just sin konsoll som möjligt.

En 3:e parts tillverkare kan få extra bra betalt för en titel genom att göra den helt exklusiv, eller skriva avtal om att inte släppa den till någon annan plattform förrän efter t.ex 6 månader.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Hur lägger jag över äldre spel på DS:n?
    By campar in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 12:41
  2. SD micro max 3 spel ?
    By saddo in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 10:34

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner