Hejsan, ny i forumet så var ej för elaka mot mig...
hade tänkt köpa ett begagnat o bannat flashat xbox-premium 360 för 2500kr utan hårddisk. Är ENDAST intresserad av att spela offline med nedladdade spel. Har alltså ej användning av varken xbox-live eller hårddisk, eller?
Min fråga är om det kommer att gå att köra nya och gamla brända spel offline även i framtiden så att man inte måste ladda ned en uppdatering eller att xboxen känner av backuper
Rekommenderar ni mig att köpa en billig o bannad 360 för att ladda ned o köra brända spel offline eller ska man vänta på en ny firmware el. linkande?(vet ej när boxen flashades)

Citera
  Citera
 , menar även om manblir bannad från live, kommer man kunna köra nya offline spel ändå om man bara äre ute efter att spela singe player?, å i såntfall hur gör man när det kommer en updateringen man måste ha, de som finns på spelen kommer det gå att installera dem då?.
, menar även om manblir bannad från live, kommer man kunna köra nya offline spel ändå om man bara äre ute efter att spela singe player?, å i såntfall hur gör man när det kommer en updateringen man måste ha, de som finns på spelen kommer det gå att installera dem då?.
				 Original inlägg av Jacob80
 Original inlägg av Jacob80

Bookmarks