Hejsan,
Ville tända en liten låga hos er som är bannade frpn Live. Forza Motorsport 2 har nu kommit ut på piratscenen. Posta gärna vad ni tycker.
Hejsan,
Ville tända en liten låga hos er som är bannade frpn Live. Forza Motorsport 2 har nu kommit ut på piratscenen. Posta gärna vad ni tycker.
Boxen är på släkttäff i Tyskland.
jo det e ju najs men...du kan fortfarande inte ladda ner extra bilar och sånt
Går det inte att på en obannad-maskin tanka hem bilar, å sen föra över dem till en annan hårddisk (USB) å sen dela med sig av dem till andra?
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Borde väll fungera eller? hoppas det :P
tankar ner nu...
Är det bra?
Min tanke är att köra på min bannade...få fram massa bilar o sånt... sen när det släpps köpa det och använda hårddisken på min obannade så jag har alla bilar o sånt när man börjar med online delen.....borde funka väl?
6 Juni står det på Xbox.com
Förmodligen får alla sparningar en timestamp så när du kopplar upp dig med den hdd'n o achivements laddas upp kan dom nog se att de körts en hel del innan release... har ju funkat förr men vem vet va dom hittar på ..
Lösning: ställ om datumet på den bannade consollen innan du spelar..
smart...ska testa...
weeehoooo, foooorza!!!
Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
Wii: _Chip: Wiikey
Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11
hur fan bränner man forza då? Får något felmeddelande om att det är låst eller så
unable to lock volume for exclusive access säger img burn...vad fan är det?
Använd CloneCD.
alltid använt img burn o det har gått bra...däremot när jag prövat med clone cd har det gått åt skogen ibland
på något sätt vara dvd'n upptagen...startade om datorn o nu funkar det bränna
Det som är problemet när du får "unable to lock volume for exclusive access" är tex om du samtidigt som bränner har media player eller nåt annat program som använder sig av dvdn, då går det inte.
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
de som är glädjande är ju att i o m banning på live blir de ju som med xboxen att spelen kommer tidigare de läcker lättare o ingen är rädd att sprida dem så va fan spela på va gla o go björkebo live kan vi spela ändå! o om vi måste skryta om våra erövringar gällande poäng så kan vi göra de här! hansi starta en tråd för de! gubben har just i skrivande stund 13500 kansk inte mycket men ja var ju först!
Väntar på att bränningen ska bli klar... så man får testa spelet o se om det är så bra som alla fått en att tro. O btw så är även jag bannad från LIVE... men spela roll. Jag spelar inte online, inget utom WoW. :/
För övrigt så dreglar jag enormt över "Colin Dirt" xD
spelar forza2 på min bannade....ställt in datumet på den som 8/6 då det släpps i sverige med tanke på achievements.....om jag flyttar över hårddisken till min obannade o kör ucl så syns det att jag har achivements i forza2 som ej är släppt....kan jag få problem för det?
Brände forza 2 igår.....skit läckert spel
Tyvärr så låser det sej under laddning till&från
Har en samsung med 5.3D......den verkar inte ta andra skivor än verbatim
flashade en polares hitatchi&den funkar med alla möjliga skivor
Usch
Kör med rubberbandtricket så ska du se att din samsung bootar allt
Det gjorde det för mig iaf
MVH
Mikael Bäck
Jag vet inte riktigt hur långa laddningstider du har men jag har exakt samma grejer som dig, Ridisc och samsung 5.2, och mina laddningstider är omkring 30 sekunder inför varje race.
MVH
Mikael Bäck
är det Forza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-GST ni har testat?
har inte testat det än! skulle rekomendera att byta skiva till t ex verbatim!
Brände på Verbatim o spelet hängde sig där med....men sen gick det bra igen o märkte inget vid senare tillfälle.
brände på billig skit o det hängde sig på varannat race ung...på laddningen inför racet. Brände om på verbatim och nu funkar det bra. Långa laddningstider ja, men inte 1,5 minuter tror jag inte....
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Bookmarks