Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Psp, varför funkar det inte???

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Psp, varför funkar det inte???

    Hej!

    Jag har haft detta problem sedan jag först fixade min flashning, vilket är 3,10oe-a (eller hur man stavar, är inte säker). I alla fall, låt mig förklara:

    1. Jag flasha min psp i psxcare butiken.... duh!

    2. Jag kom hem och kopplade mitt psp till daton via usb, för att testa den nya
    egenskapen, (jag var så glad den dagen )

    3. Jag läste psxcares guide till hur man lägger in homebrews o rar filer etc.

    4. Jag lade in homebrews och det funkade... OMG WOOT!

    5. Men när jag testade lägga in mina rar. filer i iso mappen så funkade det inte.

    6. Jag trodde det var något tekniskt fel, men det gick inte när jag testade igen.

    7. Jag skickade det till min kompis och det funkade på hans psp.

    8. Jag gick hem till han och han lade in hela rar. filen i Iso mappen. Gissa vad, det gick!!!!

    9. Jag gick hem, testade ta bort spelet och lägga in det igen, som han gjorde.

    10. DET FUNKADE INTE!!!!!! *Slängde psp:n på golvet* tur att jag hade en matta

    11. Tillbaka till problemet, jag har gjort exakt som han, varför funkar det på hans dator men inte på min, snälla jag vet att det här är ett komplicerat problem, så jag behöver ett utförligt svar, TACK!

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    .rar fil? Har du inte packat upp spelet först?
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Jo, jag har testat det också.

    Men jag hörde också att det är om datan eller något / klarar av att skicka eller vad det nu är, filerna till psp:n.

    Det verkar som om det här problemet är olösbart, jag kan bara packa mitt psp och lägga den i källaren. Det verkar som om det inte finns något att göra.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Eller så köper du en usb minneskortläsare...

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=465
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    WinRar 10 skall använda en annorlunda algoritm för komprimering av filer som inte äldre versioner av Winrar klarar av att hantera.

    Kanske något fel där.

    Men om du med din PSP på din väns PC fått det att funka men inte på din PC så låter det som något handhavandefel eller programvaruknas.
    Annars får du helt enkelt gå över till polaren oftare
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Hur man flashar nästan allting på 3.03 OE & 3.10 OE
    By Nicla7 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 16:45
  2. TMNT funkar...funkar inte!
    By m8rix4ever in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 11:06
  3. Att löda i V.15, kanske inte så smart
    By Kuwabara in forum Matrix Infinity
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 16:30
  4. Det funkar inte
    By cissi in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-07, 11:26
  5. Det funkar inte så bra....
    By Euronymus in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2002-09-16, 10:08

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •