Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Cyclo Ds

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    0

Cyclo Ds

Hej!

Har en fråga angående CYCLO DS. Det är nämligen så att jag redan har ett m3 DS simply, så om jag köper ett CYCLO DS. Skulle det funka? Och vilka skillnader skulle det vara då mot nu när jag redan använder m3 simply? Har förstått att man skjuter in CYCLO DS där GBA spel ska sitta, men vilken skillnad kommer det att vara mot nu? I funktioner och så?

Tacksam för svar...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Cyclo DS kan starta GBA rommar, det kan ju inte M3 simplyn.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    0
    Men har jag ett m3 simply redan, så behöver jag alltså endast CYCLO DS för att även kunna spela GBA spel? Tänkte mer om man behövde något särskilt Passcard eller så. En till fråga är, emulatorer till t.ex... Filmer och gamla Nintendo spel, är de sånt man får ladda ner eller finns det redan i CYCLO DS?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du kan använda din simply istället för ett passcard, MEN då måste du ha ett microsd kort både till simplyn och cyclon.

Har man inte en m3 simply eller en r4, då behöver man ett passcard.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner