hallå jo en av mina kompisar råka bricka sitt psp, det finns ingen väg att fixa? kan ni på psxcare fixa så det funkar igen? skulle vara skit gött
tack if förväg!
hallå jo en av mina kompisar råka bricka sitt psp, det finns ingen väg att fixa? kan ni på psxcare fixa så det funkar igen? skulle vara skit gött
tack if förväg!
Last edited by Zido; 2007-05-27 at 18:29.
Jo gör så här
1. Ladda ner en Recovery file och lägg den i x/PSP/GAME
2. Ladda ner ebooten till 1.50 och döp om den till ''UPDATE.PBP'' och lägg den i Recovery filen.
3.Starta psp:n och håll i högra triggern.
4.välj det trejde valet ''run program at /PSP/GAME/RECOVERY/EBOOT.PBP''. följ instruktionerna och om du lyckas ska du ha en psp med firmware 1.50. sen är det bara att uppgradera till den version du vill ha
det går bara om han körde med en Custom firmware. om inte, kan du skicka in den på fabriksgarantin om den finns kvar.
om inte det, chippa den annars funkar den bra som reservdels psp
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks