Jag söker en tracker som har ett bra utbud av encodade psp filmer/serier m.m
Är alltså inte ute efter spel, det verkar finnas på de flesta trackers..
Jag söker en tracker som har ett bra utbud av encodade psp filmer/serier m.m
Är alltså inte ute efter spel, det verkar finnas på de flesta trackers..
Ehrmm... Ixney on the torrenteyy..
Filmer kan man konvertera själv från sina orginal till PSP.
CloneMobile är ett fantastiskt program för detta.
Annars om du letar på annat håll rekommenderar jag Google.
Hjälp med att få tag på torrentfiler på filmer och spel kan bli svårt här då vi hellre har ett fungerande forum än massa pontenhökar som lusläser inlägg.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Vad menar du med: Ehrmm... Ixney on the torrenteyy..?
Jo jag vet att man kan konvertera men är ju smidigt om nån annan redan gjort det åt en Finns hur många trådar som helst där torrent tips förekommer, inget fel med det anser jag, du som bara varit reggad sedan 06 ska inte vara så kaxig :P
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
inte för jag komer säga något jättenyttigt nu, men.
EvilBoY frågade efter trackers han kan ladda hem ENCODADE filmer, antar att det är för att slippa encoda o hålla på.
han vet nog hur man encodar
Ju mindre prat om Pirat ju längre får vi hålla forumet igång.
Jag såg inte en skrymmelse till "Färdigkodade filmer jag redan äger ett orginal exemplar av"
Bäst blir ju om man encodar själv, man slipper ladda ned o ha sig.
+ att man kan ju själv bestämma vad man vill ha med.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks