Har någon testat Smash Court Tennis 3? Jag gillar att man kan ändra så mycket med spelarnas egenskaper och det ser rätt snyggt ut. Är det bättre än Virtua Tennis 3?
Har någon testat Smash Court Tennis 3? Jag gillar att man kan ändra så mycket med spelarnas egenskaper och det ser rätt snyggt ut. Är det bättre än Virtua Tennis 3?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
när jag har lagt in den i pspn och vill börja spela så kommer det upp
The game could not be started (80020148)
och själva iso filen heter UMD9660.iso. Någon som vet hur man får igång den?
tack på förhand
Sätt i en UMD Skiva i läsaren (Demoskiva eller annat Spel)
Starta upp i Recovery o ställ tillbaka inställningarna som de skulle vara default om du ändrat annars stäng av emuleringen av UMD.
Vi har några färdiga trådar om detta om du kikar lite i forumet som behandlar just detta problem o har ett svar.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Men har ingen testat Smash Court Tennis 3?
jag har en UMD skiva i redan..
och hur startar man i recovery..?
varför går det inte..fixade recovery mode nyss
jag gjorde disable no umd, spelet funkade inte sen gjorde jag enable no umd men fortfarande ingenting..är det nått fel med ison eller ??
tack
Jag har testat spelet....det är snyggt o bra,nackdelen som jag tycker är att man måste spela med joysticken men det e väl hur man tycker....virtua tennis kunde man köra med d-padden...jag rekommenderar smash court!
hur fick du igång den?
Har en demo umd i....sen e det bara o köra igång spelet...
jag har ett spel i men ingenting..
vad har du för firmware?
Jag har 3.40oeA
Bookmarks