Suffix - temp bannad - hur fan skulle forumet se ut om alla som inte fått svar på sin fråga började SPAMMA ALLA TRÅDAR istället för att göra en snabb sökning på google...
Suffix - temp bannad - hur fan skulle forumet se ut om alla som inte fått svar på sin fråga började SPAMMA ALLA TRÅDAR istället för att göra en snabb sökning på google...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Börjar ju ta sin lilla tid för Hitachi att släppas. Kan det vara problem eller bara att c4eva segar lite?
Den är på gång, "beta testing starts soon" står det i #fw på eftnet.
Ingen vill släppa en firmware på nätet utan att den är ORDENTLIGT testad, så fort den är släppt kommer ju hundratusentals 360 ägare flasha om...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nu har iXtreme 1.2B släppts för Samsung...
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Såg det... Använder dock inte 1.2 utan 5.3. Enlund kör du 1.2? =)
Nope, inte uppgraderat till iXtreme ännu.
Kör 5.3
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Hej kort fråga:
Hur ser man skillnad på hitachi V78 och hitachi V79?
Jag har en Premium krysslåda.
Du skruvar isär din 360 så ser du på etiketten på dvdläsaren vilken version det är
tja
jag har funderat på att flacha mitt 360 elite och har läst en del om detta men inte tillräckligt, de blir mycket dyrt att skicka hela konsolen till er eftersom den väger 6-7 eller va den nu väger för ni har la bara affär i stokholm o jag bor i göteborg så de går ju på lite om den ska åka fram å tillbaka när den behöver updateras.
de står på er sida att man kan byta fläktar å så men va jag märkt är de inte fläktarna som låter på min utan dvd i sej, är de nåtskumt med den då
Mina consoler:
PS3 Slim 120GB
Wii (Argon 1.8) softmod cios38 rev 17
Xbox 360 Elit Svart
Xbox 360 vit 120GB hdd (Ixtreme LT, snart iaf)
Nintendo DS Lite (R4, M3DS Real) svart
PS2 (Dsm4 Lite) Gamla modellen
Xbox (chippad) svart
Gamecub (Qoob pro) lila (såld, efter reparation)
Nintendo 64
super Nintendo x2
Nintendo 8-bitar
Dator:
Core2 duo E6850
2xDDR2 2GB PC6400
MK Gigabyte GA-p35-ds4
GF8800GT 512mb
ipower extreme ed 600w
500gb hitachi SATA 2 + samsung 750gb, 1tb sergate
Du behöver ju inte skicka med nätdel, kablar eller hårddisk, så du kommer väl ner till 3 eller 5 kilo iaf...
Bookmarks