ja ni hörde : hur vilka/hur många av er har bannade xboxar ,
ja ni hörde : hur vilka/hur många av er har bannade xboxar ,
finns väll en massa sånna trådar redan
Inte jag ännu men kopplar jag upp mig så drar dom nog liven åt hel***e
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
min är bannad!
Jupp min med... men som sagt jag spelade aldrig över live så mig gör det absolut inget. Frågan är ju bara förresten varför de valde att just banna dessa boxar ifrån live? Borde de inte istället kunnat gjort något så man inte kunnat spela kopierade spel? :-P För det fungerar ju fortfarande alldeles utmärkt att spela offline.
Fast det är vi ju bara glada för att man fortfarande kan eller hur?
ja annars vore det ju skit
min är bannad
Reznor: Microsoft lovar ju att man inte skall kunna fuska på Live.. därför dom bannar modifierade boxar från tjänsten... sen vad du gör på den i din kammare skiter dom nog i
Förmodar det går bra att säga att jag köper gärna en box om den är bannad ... Det inkräktar nog inte på psx-care om jag säger det här ... isåf ta bort mitt mess ... Skicka mig ett mail eller privat
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
har en bannad med samsung drive...använd i ca 3 månader sen ajg fick en ny av MS. Säljes med en helt oanvänd hårddisk. Xboxen är en core från början....
Bor du i Stockholm?
Runt 2500 tänkte jag mig och kan nog tänka mig göra affär snart...
/Micke
Jag är intresserad. Är det dosa med? Vilken firmware har den?
edit: vi snackade om det i den tidigare tråden för ett par dar sedan. Denna http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=30025
Last edited by pemani; 2007-06-06 at 02:24.
Bookmarks