ngn som vet att d är tillåtet?
ngn som vet att d är tillåtet?
Tror det, om den går igenom kontrollen
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
...så skadat om man inte får ha psp på flyget...är inte det typ hela ideen.
att ha den till resor, och liknande....
damn..har aldrig rest på plan med psp men längtar tills nästa gång jag ska till Ghana redan bara flygresan (som annars brukar vara rätt psykos) kommer vara helt sick...stannar i amsterdam, make the routine stop on a coffe shop nearby...sen helt blitzed out tillbaka till flygplatsen..på planet...där det sen finns film, drinx (alkohol), mat osv och last but not least...GTA....maaayyyyne
if thats not 1st class. i dont know what is..haha
jag borde göra reklam för PSP:n...
haters kommer sitta här och hoppas att planet kraschar
aoow just det...jag glömde...man kan ju ha film, tv serier, porrfilm , emulatorer
...damn de e helt sick jag e fortf amazed....mii cjjjaaaaant belive it...
ska lätt fixa det och spela chrono trigger på planet
japp, självklart går det bra. Brukar ha min med mig.
Säkerhetskontrollen bryr sig inte, dom kollar bara större elektriska aparater ala dator eller mätinstument
Oh Noes!
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
gäller väl bara att inte ha wifin igång, har haft med min några gånger med, resan bara flyger förbi:P
Tänk på att det är dödsstraff på att göra så att planet krashar...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det enda som är ett krav från flygbolagen och säkerhetsmässigt är att vis Start/Landning "det mest kritiska momentet" skall alla enheter vara avstängda för att du skall kunna höra säkerhetsgenomgångar och vara uppmärksam ifall något händer o du måste evakuera planet.
Kan ju bli lite knasigt om alla helt plötsligt börjar slita i nödutgången där du sitter o spelar din PSP vid o alla kliver över dig för att det brinner
Så Start och Landning = Elektronik avstängt.
Sen kan du kika när du går ombord om det är OK att ha WiFi påslaget om du vill spela mot en flygresenär.
Vissa gamla häckar till plan påstås vara dåligt skärmade för vissa elektroniska signaler men det mesta är grundat i "Okunskap och Bullshit".
Men det kostar inget att fråga.
Det väststa som kan hända är att du får lära dig att lägga en patiens den flygturen eller prata med en trevlig tjej/kille hela vägen bort/hem.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Därja, tack för alla svarten! tror inte d blir problem med å lira psps på planet=)
Kollade på mytchbusters...där de kom fram till att d är en på en miljon att ett plan kraschar. Tror inte att ngt händer om man så har Blizzards WOW(skitspel) servrar igång samtidigt på planet
Bookmarks