Den ser grym ut!
Den kommer att gå på ca 20?
Den ser grym ut!
Den kommer att gå på ca 20?
Hahaha, riktigt ball!
Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
Wii - Wiinja Deluxe
NintendoDS - R4
Xbox - SmartXX - SOLD!
http://profile.mygamercard.net/crsan
http://www.minhembio.com/crsan
den va cool!
duck hunt känsla )
Satan vad cool! Detta blir klart köp
Stor förbättring sedan E3 versionen man såg för ett år sedan.. den var inte snygg...
200:- för lite plast???
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
apropå länken, minns jag totalt fel eller skulle inte wii släppas i alla möjliga färger? jag är inte direkt förtjust i min vita wii, men i och för sig inte så pass missnöjd att jag skulle betala för ett skal i annan färg (oberoende pris).
Mer plast åt folket!
Dock lite idiotiskt att dom inte satt ett hål för infraröda
90-talet ringde å ville ha sin teknik tillbaka, det är bluetooth som gäller nu för tiden! hehe närå, men spel som vore bekväma med en sån där handkontroll spelas ju inte på så sätt att man behöver peka på skärmen. förutom möjligtvis SPM.
Ja, 80-talet ville ha IR tillbaka, bluetooth får vi behålla
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja, fast sensor bar är ingen sensor, den skickar ut IR med några lysdioder. Det är wiimoten som är IR sensor. Bluetooth används för att skicka information om knapptryckningar, rörelser och läge relativt till sensor bar från wiimote till wii konsollen, och information om vibrationer från wii konsollen till wiimote.
den dära pistolen och resident evil 4.... *drägel* måste köpa!
nån som vet vars man kan få tag på en såndär rackare i svergie?
Last edited by bboy; 2007-06-14 at 20:32.
allt jag vill är att få det funka.....
Men var det inte så med RE4 att man var tvungen att trycka på en knapp ovanför pistolen, så att den i stort sett blev värdelös?
Men det finns ju en ny där man sätter in både Wiimoten och Nunchucken.
Ska se om jag hittar nån bra länk, orkar inte just nu.
Men den som visades på E3 har väl ingen tagit upp. Den ska man hålla med två händer. Tror den är gjord för "Tommy gun" i nya Medal of honor.
http://www.konsolkoll.se/2007/07/12/...ill-ett-gevar/
Denna visades väl på E3 och är nintendos egna "wii zapper"
Last edited by Mr_Walker; 2007-08-12 at 14:56.
/Mr Walker - Xbox n00b
Men jösses hur många finns det? Nåja jag tycker den med enhandsfattning verkar smidigast. Fast den där funkar nog för dem som gillar "gevärstilen" såklart. :-)
jag skulle föredra den som glericus länkade från början. nintendos egna ser rätt klumpig ut för andra spel än just medal of honor, å den i mitten (som reznor länkade) verkar inte ha någon trigger? eller vad det kallas..
prodge64 min käre katrineholm BO, jag förstår vad du menar, själva sjutknappen.
Den dyker upp nämligen när man sätter dit nunchuken i handtaget.
Man sätter dit Wiimoten uppe på pistolen och nunchuken i handtaget, då ska C och Z knapparna sticka ut i avtryckar området.
Den Reznor länkade till verkar bäst.
Man kommer få en "frihand" och det behövs för att enkelt kunna trycka på knapparna på wiimoten.
Det får man med den här modellen, wiimoten placeras uppe på och nunchuken i handtaget, båda styrs då med en hand. styra, sjuta, sikta.
Finns det någon av dem som funkar med RE4?
Saken är den att alla funkar med RE4, varför skulle dom inte?
Pistolerna är bara något som gör så att kontrollerna blir placerade bra.
Bookmarks