Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Uppdatering på marketplace!

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    18

    Question Uppdatering på marketplace!

    Finns det nån med ett rakt svar hur jag ska göra om jag inte kör över live men ändå vill ladda hem nån sample,e det ok att uppdatera då när den frågar efter en uppdatering för att komma åt marketplace?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Tre Kronor Visa Inlägg
    Finns det nån med ett rakt svar hur jag ska göra om jag inte kör över live men ändå vill ladda hem nån sample,e det ok att uppdatera då när den frågar efter en uppdatering för att komma åt marketplace?
    Tjaa, vad ska man säga. Det beror på om den är chippad/FW:ad? om du har spelat spel offline (ej orginal) så kommer troligen den info att sändas så fort du går online. (Bara teori, kan vara sant-kan inte!). Du måste ha den senaste uppdateringen för att komma ut på marketplace. kan hända om din inte har varit på live än , fast du har spelat så kanske den nya FW kan göra så att den info som redan har sparats inte sänds och du är säker (just nu).
    Vet inte själv hur det är med FW men något åt det hållet.

    Skulle rekommendera om du har spelat mycket offline spel ej orginal, så uppdatera till nya FW så kanske det är mer säkert! Jag vart bannad och spelade aldrig live, dock var jag alltid logad in för att kunna spara.

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    18
    Ok tack...jag har fw på min men vet inte vilken version o var man kollar vilken man har. Jag testade live lite när boxen inte var flashad ,sedan dess har jag inte varit ute på live alls...tyckte att det inte var nåt för mig. Inloggad e jag alltid för att spara mina spel..kanske e jag bannad redan iom d eller inte...vem vet...men den vill iaf att jag ska köra en uppdatering annars kommer jag inte i på marketplace.

    Jag har en Hitachi läsare så där finns väl ingen fw till den än tyckte jag att jag läste...

Liknande diskussioner

  1. Undran...marketplace
    By Tre Kronor in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-02, 11:06
  2. Uppdatering av Firmware
    By PsyCor in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 01:02
  3. Ingen bild efter uppdatering?
    By ZitreXx in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 07:24
  4. Xbox Live Uppdatering
    By maqen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 16:07
  5. Ny uppdatering
    By badguy in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 10:58

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •