Min DVD-brännare är nu trasig och vill ej skriva data på mina tomma TDK-skivor längre.
Någon som kan hänvisa mig till en DVD-brännare som har bra kraft och prestanda? Vill ju bränna många Wii-spel innan den också blir trasig. :P
Tack på förhand.
Min DVD-brännare är nu trasig och vill ej skriva data på mina tomma TDK-skivor längre.
Någon som kan hänvisa mig till en DVD-brännare som har bra kraft och prestanda? Vill ju bränna många Wii-spel innan den också blir trasig. :P
Tack på förhand.
Wii - Wiikey.
jag har en gammal LiteOn vars modellnummer är glömt sedan länge, vet inte riktigt hur många år jag har haft den nu. aja skitsamma det, en sån går inte att köpa längre i alla fall så. men så köpte jag en ny för ett par månader sen för hastighetens skull - en Samsung (aka TSSTcorp) SH-S182D. den har jag bränt spel å film med, hittills 20 skivor och alla funkar felfritt. finns även i SATA-utförande med modellnumret SH-S183A eller SH-S183L. har ingen aning om vad som skiljer dom åt, förutom ett par tior i pris, men de är billiga iaf, ca 350:-
Köpte en Plextor Px800 och fick hem den idag. Mycket bra brännare. Iofs kostar den lite mer men vill man ha kvalitet så betalar man lite extra..
Bookmarks