Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: WWE Smackdown vs Raw 2007

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

    WWE Smackdown vs Raw 2007

    Någon mer än jag som har problem med detta liret? Det hänger sig efter en liten stund (ibland hinner jag lira en match, ibland hänger det sig vid match set skärmen). Jag kör 3.40 OE-A och har testat två olika versioner av liret.

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    För det första, konvertera iso:t till cso om du ej redan gjort det. Det tar mindera plats och brukar vara lättare att läsa av, då laggar det inte lika mycket.
    För det andra, det kanske inte har något med själva spelet att göra, du kanske har ett low-speed minneskort vilket tar längra tid på sig att starta spel, och det brukar lagga om du har kortet fullt med andra saker. Så frigör lite mer minne så ska det nog gå bra.

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av rawe Visa Inlägg
    För det första, konvertera iso:t till cso om du ej redan gjort det. Det tar mindera plats och brukar vara lättare att läsa av, då laggar det inte lika mycket.
    För det andra, det kanske inte har något med själva spelet att göra, du kanske har ett low-speed minneskort vilket tar längra tid på sig att starta spel, och det brukar lagga om du har kortet fullt med andra saker. Så frigör lite mer minne så ska det nog gå bra.
    Mindre filer betyder mer komprimering o mer komprimering betyder mer att "packa upp"

    Du kan gott fortsätta köra .ISO filer, jag gör det på mina 4Gb kort o det funkar kanon. Däremot har jag bara köpt Snabba "ORGINAL" minnen då Pirat har en tendes att strula "Har jag sett/läst/hört men aldrig erfarit då jag inte orkar köpa ett minneskort för mindre pengar o riskera strul."

    Är det inte ett Piratat kort du har då eller ett smutsigt??
    Kan det vara så att det inte får kontakt ordentligt då det sätts i din PSP`??
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. TVersity och Spring update 2007
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 08:28
  2. Nya Spel 2007
    By Ramses in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 16:53
  3. Xboxspel 2007
    By Ozgur in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 22:34
  4. Metal Gear Solid:3 och WWE Smackdown VS RAW
    By araben in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-12-10, 01:48
  5. Metal Gear Solid:3 och WWF Smackdown VS RAW
    By araben in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-12-07, 23:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •