Någon mer än jag som har problem med detta liret? Det hänger sig efter en liten stund (ibland hinner jag lira en match, ibland hänger det sig vid match set skärmen). Jag kör 3.40 OE-A och har testat två olika versioner av liret.
Någon mer än jag som har problem med detta liret? Det hänger sig efter en liten stund (ibland hinner jag lira en match, ibland hänger det sig vid match set skärmen). Jag kör 3.40 OE-A och har testat två olika versioner av liret.
För det första, konvertera iso:t till cso om du ej redan gjort det. Det tar mindera plats och brukar vara lättare att läsa av, då laggar det inte lika mycket.
För det andra, det kanske inte har något med själva spelet att göra, du kanske har ett low-speed minneskort vilket tar längra tid på sig att starta spel, och det brukar lagga om du har kortet fullt med andra saker. Så frigör lite mer minne så ska det nog gå bra.
Mindre filer betyder mer komprimering o mer komprimering betyder mer att "packa upp"
Du kan gott fortsätta köra .ISO filer, jag gör det på mina 4Gb kort o det funkar kanon. Däremot har jag bara köpt Snabba "ORGINAL" minnen då Pirat har en tendes att strula "Har jag sett/läst/hört men aldrig erfarit då jag inte orkar köpa ett minneskort för mindre pengar o riskera strul."
Är det inte ett Piratat kort du har då eller ett smutsigt??
Kan det vara så att det inte får kontakt ordentligt då det sätts i din PSP`??
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks