Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Memory Stick problem

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Exclamation Memory Stick problem

    Hej.

    Jag har köpt ett memory stick pro duo tillverkat av Sony (4GB).
    Jag lämnade in mitt psp för att flashas om till 3.03 oe-a, det blev den också
    Men sen när jag sätter in minneskortet i psp:t och formatterer det så får jag (tusentals!) extra filer som det står Corrupted på. Dessa går ej att ta bort och visas ej när jag kopplar psp:t till min dator. Detta anser jag som väldigt störande eftersom de tar upp men än 1GB minne , och såklart för att det är oerhört störande att sitta och bläddra ner bland tusentals filer för att starta ett isospel som ligger längst ner i Memory Stick mappen (under GAME)...
    Inte nog med det, spelen laggar även när jag spelar dem (iso), troligtvis bara för att det finns så många andra filer.

    Snälla hjälp! Finns det någon vänlig människa som kan ge svar på vad jag ska göra?!

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av rawe Visa Inlägg
    Hej.

    Jag har köpt ett memory stick pro duo tillverkat av Sony (4GB).
    Jag lämnade in mitt psp för att flashas om till 3.03 oe-a, det blev den också
    Men sen när jag sätter in minneskortet i psp:t och formatterer det så får jag (tusentals!) extra filer som det står Corrupted på. Dessa går ej att ta bort och visas ej när jag kopplar psp:t till min dator. Detta anser jag som väldigt störande eftersom de tar upp men än 1GB minne , och såklart för att det är oerhört störande att sitta och bläddra ner bland tusentals filer för att starta ett isospel som ligger längst ner i Memory Stick mappen (under GAME)...
    Inte nog med det, spelen laggar även när jag spelar dem (iso), troligtvis bara för att det finns så många andra filer.

    Snälla hjälp! Finns det någon vänlig människa som kan ge svar på vad jag ska göra?!
    Hej hopp

    Skönt att någon formaterar minneskorten i sina Nyflashade PSPor iaf
    Och kul att du gått över till Custom 3.03

    Synd bara på att det blev strul, kan det vara ett piratat minneskort tro ?
    Låter lite som det problemet faktiskt.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Pröva att göra alla directorys i en minneskort läsare .... Då kanske det funkar ... Annars som Pendragon brukar säga satsa på orginal kort det är värt dom extra kronorna
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Aja, ska nog köpa ett annat, trodde att det jag köpte var riktigt :s. Tack för svaren!

Liknande diskussioner

  1. Problem med BBB, Switch och XBOX
    By Kottich in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 19:52
  2. Problem med koppla projje via komponent.
    By mumintrollet in forum High Definition (HD-stöd) på XBOX
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 16:27
  3. SanDisk 2GB Memory Stick Pro Duo Ultra II
    By thellis in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 23:08
  4. SanDisk Ultra II Memory Stick PRO - 4GB
    By thellis in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 11:46
  5. Problem med Dashboard...
    By Feten in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-27, 21:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •