Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Lite hjälp tack!

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    23
    Respekt
    0

    Lite hjälp tack!

    Köpte 360 för ca 8 månader sen på psxcare, har nu fått ett problem han vill inte ta mina skivor, alla andra spel funkar klock rent, kan det vara dax å uppdate firewire eller?. har ingen aning om vad jag kör på nu.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Bibbee Visa Inlägg
    Köpte 360 för ca 8 månader sen på psxcare, har nu fått ett problem han vill inte ta mina skivor, alla andra spel funkar klock rent, kan det vara dax å uppdate firewire eller?. har ingen aning om vad jag kör på nu.
    heh, naa någon ny fw behöver du nog inte, har en från julas och den funkar hur bra som hällst, (dock ej online) .kolla så att det inte är något fel på spelet. Alltså kolla alla filer med .sfv och se om någon rar fil kan vara skadad. efter som att andra spel funkar så är det nog bara fel på spelet eller bränningen. umm vad för spel är det?

    frågor! fråga på!!

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    forza 2 har inte heller online, och har provat med fix filen med. men ska kolla runt lite, blir ju sne när alla andra säger att det funkar fint.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    270
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Bibbee Visa Inlägg
    forza 2 har inte heller online, och har provat med fix filen med. men ska kolla runt lite, blir ju sne när alla andra säger att det funkar fint.
    själv har jag inte testat det spelet, så kan inte själv kolla om det funkar!
    vet inte om det finns mer än en version av Forza 2 men denna har jag Forza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-GST, kan kolla sedan kanske och se om just den funkar. kanske är något konstigt så att det är NTSC i just den versionen om det nu inte är den jag har skrivit ovan. Då är det något annat som är galet.

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    har den med versionen med, skulle va kul om du kunde testa, funkar säkert för dej. kan ju skriva när du har tittat närmare på saken.

Liknande diskussioner

  1. Hitachi V47, behöver lite hjälp.
    By dbl in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 01:47
  2. Lite hjälp
    By Umberto in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 19:46
  3. hjælp med streeming
    By pepper75 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 02:13
  4. Evtool Hjälp tack
    By Gotti in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-26, 09:06
  5. HJÄLP !! Jag behöver lite nybörjar tipps
    By Tjate in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-01-30, 20:21

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •