Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Problem med homebrews och wifi

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    42
    Respekt
    18

    Problem med homebrews och wifi

    Tja grabbs och flickor
    jag har 3.40 oea på min psp då och har lite problem har haft det på alla mina andra open edition versioner. Problemet är den att när jag ska köra homebrews som pimpstreamer, pspradio dvs homebrews som kräver wifi fungerar det inte det bara hänger sig hela tiden det är inget fel på mitt wifi det fungerar som det ska när jag gör annat.

    kan någon vara såååååå snäll och hjälpa mig

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av g64 Visa Inlägg
    Tja grabbs och flickor
    jag har 3.40 oea på min psp då och har lite problem har haft det på alla mina andra open edition versioner. Problemet är den att när jag ska köra homebrews som pimpstreamer, pspradio dvs homebrews som kräver wifi fungerar det inte det bara hänger sig hela tiden det är inget fel på mitt wifi det fungerar som det ska när jag gör annat.

    kan någon vara såååååå snäll och hjälpa mig
    Låter som Packetloss eller dålig signal tycker jag.
    Packetloss kan bero på att routern filtrerar paket illa, kanske värt att pröva att lägga din PSPs Mac-id/Ip i DMZ....

    Du har väll formaterat minneskortet efter uppgraderingen hoppas jag o du lägger väll homebrews i den katalog Game150 / Game303 som programmet är kompilerat för ?
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    42
    Respekt
    18
    hmm det låte rnog möjligt fast då borde väl vanliga wifi uppkopplingen vara dålig? japp jag formaterar efter varje ned/upp gradering fast jag la märkte till något att på vissa homebrews står det typ "supporting wpa" och jag har wpa kan kanske bero på det haha:P

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Kör med WEP tills du får allt funka ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    42
    Respekt
    18
    Tjena lads nu har allt kommit till det ljusa det va rätt att vissa homebrews inte stödjer wpa taskigt värre tack för alla svaren !

Liknande diskussioner

  1. Xbox med Xecutor 2 (lite/pro???) problem!
    By martinalexander in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 07:25
  2. Hitachi v.078 problem.
    By DjElmaco in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 18:11
  3. Konstigt problem med spelen, snälla hjälp
    By nela04 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 01:16
  4. Problem med installation av Xenium Gold, solderless.
    By cobraeyes in forum Xenium Support
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 22:22
  5. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •