Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: CYCLO EVOLUTION, Action Replay, Xploder Advance cartridge. Jag behöver er hjälp.

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    41
    Respekt
    18

    Question CYCLO EVOLUTION, Action Replay, Xploder Advance cartridge. Jag behöver er hjälp.

    Jag har letat länge och äntligen fick jag reda på att M3 lite perfect är den bästa eftersom den klarar av alla sorts emulatorer inkl gba, nds o.s.v. Nu har jag sett att CYCLO EVOLUTION har kommit ut, den är mycket billigare än M3 lite pefect, nu är mina funderingar

    1. Är den verkligen bättre?

    2. Klarar den av alla emulatorer?

    3. Vad är skillnaden?

    4. Är den lättare att använda än de andra flash korten

    5. Är kvaliten bra

    6. Funkar den utan problem som de andra flash korten?

    7. Behöver man ha action replay för att använda de inbyggda cheat codes i Cyclo evolution?

    8. And finally, vad är nackdelen?

    Jag har också velat köpa mig en AR ( Action Replay ) men sakta börjar internet sidorna sluta sälja de här '' cheat maker '' jag hittade en bra Action replay : http://www.megastore.se/template/nex...?itemid=901434 jag vet inte om den här klarar av alla moderna spel eller om det finns bättre än denna. Jag skulle uppskatta svar från er.

    Jag behöver tydlig info och svar i minsta detalj. Jag uppskattar hjälpen.

    MVH Endorphin

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    41
    Respekt
    18
    Vad är skillnaden mellan AR och Xploder Advance, båda är cheat maker. Vilken är den bästa och populärast just nu. Vilken är den mest rekommenderade?

    MVH

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    41
    Respekt
    18
    Den här verkar vara bästa av bästa http://www.psxcare.com/product.php?xProd=617&xSec=81 om jag inte har fel följer både cyclo evolution för 595kr och cyclo ds för att kunna spela alla andra fil formater som nintendo, sega, o.s.v och cyclo evolution har du mer kontroll över dina spel och mer frihet som t ex, du har en inbyggd Action replay med 300 inbyggda koder, du kan sakta ner spelets hastighet för att då kan du hinna med lättare. Om någon vet mer än vad jag vet skulle jag gärna vilja diskutera om vilken som är den bästa flashkorten med de bästa egenskaperna.

    MVH

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du behöver TVÅ micro sd kort, ett i varje adapter.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    41
    Respekt
    18
    Kan man fortfarande linka med gba roms? då menar jag kabel.

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    41
    Respekt
    18
    Kan man använda action replayen i cyclo evolution till gba spel också?

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Endorphin Visa Inlägg
    Kan man fortfarande linka med gba roms? då menar jag kabel.
    kolla på ditt DS ser du nån ingång till en GBA link kabel? Om du gör går det nog...

    Och om man kan använda action replay på GBA roms vet jag inte det borde inte fungera för action replay programmet e nog bara för DS men, vad vet jag?

Liknande diskussioner

  1. Problem med evolution x och hårddisk
    By vatten in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 11:24
  2. Behöver hjälp, är i HAWAII!
    By Dajos in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 21:54
  3. Snälla, hjälp mig med mitt RGB-problem innan jag slår sönder mitt PS2!!!!
    By degas in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-06, 01:51
  4. Hansi var är du? Jag behöver hjälp NU?
    By Schnaasfan in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-08-01, 10:34

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •