TJA! jag ubdrar vad skivorna är av för slag till dreamcasten, dvd eller cd? För om det är vanlig skiva som det är till "playan" så kan man ju göra backuper på sina dreamcast spel med sin cd-brännare?
mvh alex
TJA! jag ubdrar vad skivorna är av för slag till dreamcasten, dvd eller cd? För om det är vanlig skiva som det är till "playan" så kan man ju göra backuper på sina dreamcast spel med sin cd-brännare?
mvh alex
Alex
BAJSB JASB JASGAJLKSFHO
IDIOT!
DC-skivorna är av formatet GD-ROM (G står giga). Alltså 1 GB per skiva. Så en backup av DC-skivor är nog omöjlig med vanlig CD-R/W brännare än så länge.
/Etno
Vi har skickat ett abuse complaint till algonet, dom ser liksom direkt i sina loggar vem som hade adressen 195.100.2.100 14 December 2000 klockan 22.07. Undrar vad din mamma säger när hon får se dina alster.Originally posted by bajs:
BAJSB JASB JASGAJLKSFHO
IDIOT!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag trodde också att man inte kunde bränna DC-spel i början.....MEN nu vet jag bättre!!
kolla
www.dccopyworld.com och www.megagames.com för info, guider, program mm.
Kom ihåg att det är olagligt att bränna ett spel om man inte själv äger det_dvs. man får bara göra backup´s.....YEAH RIGHT....HAHAHAHA
///Zaushatar
SEGA LIIIIIIVVVEEESSS 4__ever
SSSSSSSSSSS EEEEEEEEEEE GGGGGGGGGGGG AAAAAAAAAAAAA
S S E E G G A A
S S E EEEEEE G G A AA A
S SSSSSS E E G GGGGGGG A AAAA A
S S E EEEEEE G G A AAAAAA A
S S E EEEEEE G G A A
S S E E G G GGGGG A AAA A
SSSSS S E EEEEEE G G G G A A A A
S S E E G GGG G A A A A
S S E E G G A A A A
SSSSSSSSSSS EEEEEEEEEEE GGGGGGGG G AAAAAA AAAAAA
G G
GGGGG
WAR is far too serious a thing to be left to the army...
EASY is the way down to the UNDERWORLD(PIRACY)...
Strength and Honour
Bookmarks