Hejsan, sitter och funderar på att köpa ett PSP. Men vad är det för extra med på Value pack jämnfört med basepack? Sugen att beställa via psxcare en moddad men då har ni bara base pack på lager och jag har ingen lust att vänta. tacksam för svar.
Hejsan, sitter och funderar på att köpa ett PSP. Men vad är det för extra med på Value pack jämnfört med basepack? Sugen att beställa via psxcare en moddad men då har ni bara base pack på lager och jag har ingen lust att vänta. tacksam för svar.
du får 32 mb minneskort, så du kan spara dina framgångar, en liten väska o bära i, en demo skiva, en liten strap så du kan hänga pspn, i value pack får du ju bara psp och laddare
Demoskivan har ingenting med basepack vs valuepack att göra. Äldre basepack och valuepack har demoskiva, de nyaste har det inte, så det är väl c:a 10% risk att inte få en demoskiva.
Man för hörlurar med i valuepack också :-)
Jag tror jag har en valuepack kvar faktiskt, trodde dom var helt slut överallt men vi hittade några igen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi: Fan att jag var för snabb att köpa en. Har precis köpt en value pack. Får se till att skicka in den till er för omflashning. kostar det 400 om man skickar den till er?
400:- om du förskottsbetalar på något sätt, annars 450:- inkl postförskott
Jag hittade ett helt torn med psp value pack på en stormarknad idag, så nu har jag så det räcker ett par dagar :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nordea 3009-1702720
Va bra, ska fixa det idag. Är detta korrekt adress att skicka till?
Netcare AB
Blekingegatan 16
118 56 Stockholm
/Johan
Ja det är rätt
Nu har jag satt in pengar på kontot. skickar psp:n idag.
Ha det gött
/Johan
Hej Hansi, Ville bara kontrollera att du fått PSP:n och pengarna. Jag skickade PSP:n i förra veckan torsdag.
Jag har fått pengarna, din PSP är flashad, packad å klar att gå med posten imorgon.
Perfa! tackar!
/Johan
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jag fick pengarna, ligger nu på beachen och köper drinkar för rubbet...
Tackar Hansi, Fick PSP:n idag. funkar klockrent att skicka till PSXCARE. Snabbt gick det också. Rekomenderas varmt för dom som vill få sin PSP flashad. Cheers!
hehe, jag åkte dit istället, passade på när jag var i Stockholm
PSP 3.71 M33-2 4GB Memory Stick Pro Duo
Har lite långt till stockholm. annars hade jag också gjort det.
det har jag med 30mil men jag var uppe i stockholm i Juli så då passade jag på med ett besök på psxcare
borde vara olagligt att ha en oflashad PSP
Heheh, jag har nog fan också en 30 mil, brukar vara en del i stockholm också. Jag är nog lite bekväm av mig. Tyckte det var lättare via posten.
hehe :P
Det är värt varenda krona att flasha ett PSP
vare sig det är 300 (på plats) eller 400 (förskott post) 450 (postförskott)
Precis! Tummen upp för flashad PSP och PSXCARE
Bookmarks