Undrar om någon vet någon sorts adapter eller switch box så man kan köra både sin xbox 360 och wii på komponent kabel, utan att behöva plugga ur en av maskinerna varje gång man ska lira.. eftersom tvn bara har en ingång för komponenter
Undrar om någon vet någon sorts adapter eller switch box så man kan köra både sin xbox 360 och wii på komponent kabel, utan att behöva plugga ur en av maskinerna varje gång man ska lira.. eftersom tvn bara har en ingång för komponenter
PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller
Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)
Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay
XBMC
250 GB HDD
Söker hellre efter en switchbox eller liknande har redan bra kablar till wiin och 360n..
PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller
då vette sjutton
Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)
Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay
XBMC
250 GB HDD
Såna där kablar brukar inte hålla så vidare bra kvalitet.... det du ska ha Raymond är en komponentvideo-switch. Då har du dessutom en lösning som funkar för mer än bara Wii och 360'n om du nu köper nåt mer som ska kopplas in med komponent.
Själv har jag köpt en Audio Authority 1154. En riktigt vass komponentswitch som även hanterar ljud.
http://www.digitalconnection.com/pro...ideo/1154a.asp
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
jag hittade en billig lösning.. dock får man inte med sig ljudet men jag kör det ändå via optiskt kablage...
37-269 på kjell & company
dock blir det inte helt perfekt bild.. men inte dålig heller..
Har du VGA ingång ledig på tv:n så använd den till din 360...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks