LÄste lite om att man kan klocka PSP till 333 MHZ från 266 MHz som den är på nu(tror jag). Hur gör man det, Fördelar, nackdelar? Jag använder 3.40OE-A
LÄste lite om att man kan klocka PSP till 333 MHZ från 266 MHz som den är på nu(tror jag). Hur gör man det, Fördelar, nackdelar? Jag använder 3.40OE-A
Håll in höger trigger när du slår på den så hittar du inställningarna om du bläddrar runt i menyerna. Den drar ur batteriet fortare om du kör på högre frekvens.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
De flesta spel kör med 266mhz...Så om du klockar får du inte snabbare för det..om inte spelet utnytjar 333mhz...men det finns hacks att köra så alla spel körs på 333mhz...Men precis som hansi sa...det tar mer power....jag har ett 3600mvh batt som räcker typ 6tim spelande från ett minneskort på 333mhz
Ett sådant finns att köpa för 159kr om du söker....Kanske psxcare köper in sådana batts med...kommer att behövas då flera spel kommer att köras på 333mhz i framtiden....
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Endel spel flyter dåligt i 266mhz. Då kan det hjälpa att draupp klocken till 333mhz. T.ex. i gta. emulatorer brukar också med fördel köras i 333mhz. Det kan dock all som oftast ställas in direkt i emulatorn.
Skulle även förvåna mig om inte ps1 emulatorn körs i 333mzh läge.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Bookmarks