Någon som har koll på hur de går för C4eva och Garyopa med Hitachi-versionen? Har inte hört något om de nu på ett tag så man börjar ju undra.
Någon som har koll på hur de går för C4eva och Garyopa med Hitachi-versionen? Har inte hört något om de nu på ett tag så man börjar ju undra.
Undrar jag med. Tar ett tag känns det som
Detta är saxat från #fw
Hitachi iXtreme now in internal beta testing stage. NO ETA | Transformers(works) Sylpheed, Overlord REGION-FREE| XBINS Giveaway: http://*******.com/2mn9f3 |
Så dom går bara igenom alla spel nu då eller?
Det är ju aningen mer att testa med hitachi eftersom det finns så satans många versioner av hitachi firmware. Man byter ju aldrig HELA firmware på en hitachi, utan utgår från den befintliga.
Xtreme/iXtreme (aktuella versioner) till Samsung är ju alltid baserade på MS28.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vilken Firmware är den nyaste som kom till Hitachi? Har 2 nya boxar o flasha igen.
"Hitachi iXtreme final version in testing/being ported to all models. NO ETA"
Hitachi iXtreme v1.2 all versions complete, now in code review/final testing. NO ETA
Verkar som att de börjar dra ihop sig nu
ja riktigt nära nu! jobbar 1 vecka till så hoppas på 4veckors spel semester
Fast de klart so fort denna kommer så är det väll dags för 1,1 direkt efter sen 1.2 o sen 1.2b osv som vanligt alldrig blir det rätt från början.
Bara för att dom kommer på nån skit grej. (1,2b för samsung kör skivorna saktare... )
Tycker C4eve ska stänga butiken o ta semsester nån månad efter denna hitachi FW.
MS lär nog börja jobba på ny ban rutin efter det och GLÖM inte detta------>Så fort skit spelet Halo 3 kommer så kommer dom banna folk igen sätter alla minna pengar på det!
SKIT SPELET??????!!!!!!!!!! Du snackar skit HALO ÄGER OCH KOMMER ALLTID GÖRA DE
Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)
Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay
XBMC
250 GB HDD
Tare lugnt med capsen... och ja halo och nog det mest värdelösa spel någonsin gjorts.
Men för fan va e de Klarar Du inte The Flood eller vad
XBMC
250 GB HDD
börjar ni inte halka från Topic lite väl mycket nu?
Börjar gå iväg från topic JAAA!!! Men måste säga att jag inte heller förstår fascinationen med HALO ... Tycker det inte på något sätt är nydanande eller speciellt kul ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Håller med, Halo är extremt överskattat.
men va fan ska man kunna Göra då Våldta Grunts Mula ner Hunters med en Bull Dozer?? och göra Elite porrfilmer
XBMC
250 GB HDD
Hitachi firmwares är nu i princip klara.
* Topic is 'Hitachi iXtreme v1.2 all versions complete, now in code review/final testing. NO ETA | Samsung iXtreme 1.2b (Slow Read) out
Borde släppas inom ett par dagar max.
Jag skapar en ny tråd med länk till vart man kan få tag på den osv för dom som inte vet så fort det släppts.
Edit: Det var ingenting alls
Last edited by tigertailz; 2007-07-07 at 01:20.
Om du tittar lite längre upp i tråden så ser du att jag skrev exakt samma sak, att de va klart alltså . På #FW va de iaf någon som sa att de skulle släppas imorgon, men så länge de inte är officiellt så finns de ingen anledning att tro de, får hoppas att de släpps innan veckan är slut iaf.
Okej sorry missade det, dåligt av mig.
Ajja det är ju ingen tävling vi är alla ute efter samma sak
Släppt nu
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
men vet någon hur det går för v79?
no more need to desolder the chip for 79FK and flash it with an external programmer...
Jag vet inte hur blind man kan va men när jag läser så står det iaf
Sen så ska ju det släppas en ny toolbox med stöd för alla hitachi, t.om 79 men vet ju inte än om den stödjer så man kan software-flasha..v79 is also included, though can only be flashed externally with a tsop programmer (or until a software solution is created).
Har en 079 hitachi, när kan PSX kunna komma att flasha en sådan =)
Det har vi kunnat göra länge :-)
Men för 500:-...ja så fort det kommer en 360fwtoolbox som klarar av att flasha 79:an lika enkelt som 78:an... :-)
Dom lär väl kunna göra de redan nu men de lär kosta lite extra. Men i morgon så kommer dom kunna flasha till ett vanligt pris då den nya toolboxen kommer ha stöd för v79
Edit: Hmm, Hansi va snabbare denna gång
Tackar för svaren!
Boxen pajja för 2 mån sedan och för 1mån sen fick jag tillbaka en v79...
Har suttit med Tony Hawk Proj8 ett bra tag nu och tröttnat =)
Bookmarks