hej,, jag har en ganska ny bärbar dator ( HP Pavillion Dv 6000) är det nån som vet om det kommer att funka bränna spel med den? på cd-romen står det DVD+RW DL så man tycker ju att de borde funka..
Tack på förhand!
hej,, jag har en ganska ny bärbar dator ( HP Pavillion Dv 6000) är det nån som vet om det kommer att funka bränna spel med den? på cd-romen står det DVD+RW DL så man tycker ju att de borde funka..
Tack på förhand!
Brände i början med min bärbara, funkade bra.
Det var en DVDR+R från början.
Efter 1:a flashningen tog den både +/-.
Efter 2:a även DL.
Så det borde funka du har ju redan DL, bara du testar.
Annars ett tips se till du har senaste FW i brännaren, kan hjälpa.
Har en bränt alla mina spel på min bärbara HP Pavilion 9000, 7 spel.
Har misslyckats med 1 spel, PES 6 men efter att jag startade om datorn funka det att bränna.
tack för alla svar, men "micro" vart kan ja få tag på det då? för ja vet inte vad min brännare heter??!! :S
Kolla på enhets hanteraren
Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)
Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay
XBMC
250 GB HDD
har gjort de men de står inge namn där bara massa bokstäver å siffror (fast de kanske är namnet :$ )
Kolla i ditt brännarprogram Nero tex
Annars är DiscInfo bra där ser du allt om Brännaren samt Media
http://hijacker.rpc1.com/discinfo/
Prova o bränn först funkar säkert, annars är du bara 20kr fattigare
Brännt 30+ på min bärbara, går som smort.
men asså, krukset är att ja inte hittar firmware till min brännare :S men asså de står ju DVD+RW DL så ja tycker att de borde funka
Varför provar du inte först ??? Funkar det så funkar det, om det inte funkar är det dags att leta FW
har testat bränna splinter cell till en polare med min sketna matshita uj-845d och det har funkat. om matshita brännare klarar bränna ordentligt lär nog hps brännare också klara det =)
fan va nice , tack för alla svar
jag funderade på om man nu inte har någon brännare som kan köra DL, spelar det någon roll vad man köper för brännare alltså i prisklass, eller fungerar det om man köper någon rätt billig som kan köra DL?
Snälla hjälp
Beror väl på vilken läsare du har in din 360. Har du en samsung ska det fungera med praktiskt taget vad som helst. Har du en Hitachi är väl Pioneer 112d (hette den så?) att rekomendera. Själv bränner jag på min TSSTcorp på laptop:en och än så länge fungerar det prima.
Bookmarks