Köpte idag ett rosa PSP på W-hallen. Jag har inte brutit upp det än, då jag ännu inte är säker på vilken FW det är. Någon som vet?
Länk: http://www.*W-hallen*.com/prod.php?id=63781
Köpte idag ett rosa PSP på W-hallen. Jag har inte brutit upp det än, då jag ännu inte är säker på vilken FW det är. Någon som vet?
Länk: http://www.*W-hallen*.com/prod.php?id=63781
Spelar väl ingen roll. Troligen 2.71 eller 2.81.
Jag får hem en rosa från hallen imorgon, kan återkomma med vilken firmware det är i den.
Du kan även kolla vilken "stor bokstav" du hittar på streckkodsetiketten.
K = 2.71
L = 2.81
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
du kan ju fortfarande nergradera alla pspor du köper i affär idag
Tack nu sparade du mig en tusenlapp, ja men då förstår jag inte varför jag oroade mig.
Så det är bara om man går in på nätet och uppdaterar sin psp som den inte går och flasha?
Det släpptes en 3.50 downgrader för någon dag sedan, så det är just nu inga problem att nergradera någon PSP över huvud taget.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Va bra nemen då tittar jag förbi innan 18 idag så får ni flasha min lilla älskling
Jag har inte fått hem min lumines umd än, så jag kanske inte kan fixa den förrän imorgon eller nästa vecka.
Hansi: ingen psp i affär har firmware högre än 2.81 vad ajg vet, och det ska nog gå med gta
Jag gjorde ett par rosa idag iaf, 2.81 på båda.
okej okej, läste ngnstans att de inte var så, ursäkta mig då för mitt felande
men jag har flashat pspor från eb och dom va alla 2.81 och neråt
hehe, inget fel någonstans , verkar finns mycket olika info överallt!!
Bara täntke säga att det finns andra versioner ute oxå
Bookmarks