Jag har stora problem med min xbox. Jag har lusläst er sida och andra på nätet för att komma tillrätta med mitt problem utan framgång. Xboxen är chippad med evo-x och den startar som den ska. Det går att köra skivor utan minsta problem. Men när jag kör från en 80Gb (samsung) hd hänger sig boxen efter några minuter. Detta gäller inte alla spel, exempelvis fungerar lego starwars och dancing stage unleashed utan att hänga sig. Men spel som verka kräva lite mer, bilspel, krigsspel och liknande hänger sig spelet efter nån minut. Detta gäller även spelet Burnout revenge. Jag provade en annan hd på 120Gb (Western Digital) med samma resultat. Då la jag över Burnoutspelet på originalhårddisken som är 8Gb och då kan jag spela hur länge som helst utan att det hänger sig. Jag har kollat alla kontakter och sladdar som verkar hela. Vidare har jag använt er guide och er superdisc när jag har lagt in de olika hårddiskarna. Är det någon som har någon lösning på detta problem skulle jag och mina barn bli mycket glada.
Bookmarks