Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Mulleter

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Mulleter

    Jag har nu förstått att detta programmet är A och O vad det gäller att fixa stealth-patchade spel.

    Jag är dock något skeptisk till programmet i fråga. Hur säkert är det? Om det säger att spelet är iXtreme kompatibelt, är det verkligen det?

    Testade nämligen Rainbow Six Vegas med en mulleter version 9.5 beta. Den sa att spelet inte var iXtreme kompatibelt. Laddade ner version 9.5.3 som sa att det var kompatibelt... Kompatibelt eller icke, värt att slösa en skiva?

    När man sen patchar över med nya filer hit och dit, det finns ingen risk man pajjar något med ison, för man skriver väl över trotsallt?

    I alla fall, som ni märker, jag är en paranoid jävel, men mycket för att det är onödigt att göra en ny 360 obrukbar för man inte är man nog att erkänna att man har noll koll, istället för att be om lite hjälp...

    Sen måste jag även fråga om alla patchar man tar ner är säkra, de fyller sitt syfte och fungerar. På vissa sidor står det ju att vissa patchar inte är testade, blinkande med röd text ungefär som om det vore vandrande minor. Bara nyfiken, men även rädd som sagt...

    Tack på förhand

    // en Paranoid Izra

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag testade dvdmulleter häromdagen för att göra om en isofil med Forsa 2 så att den blev kompatibel med iXtreme 1.2.

    Det fungerade alldeles utmärkt, och isofilen överlevde diverse patchningar på vägen..releasen jag testade med hade tydligen mismatch mellan någon av dmi/pfi filerna, så först ville dvdmulleter byta ut videopartitionen vilket jag lät den göra.

    Sedan laddade jag hem rätt pfi/dmi filer från softmodfiles.net och lät dvdmulleter byta ut videopartitionen en gång till.

    Backupen har jag kört online senast idag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Nu har dom börjat banna folk på LIVE'n
    By Suppe in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 510
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 01:10

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •