Jag har nu förstått att detta programmet är A och O vad det gäller att fixa stealth-patchade spel.
Jag är dock något skeptisk till programmet i fråga. Hur säkert är det? Om det säger att spelet är iXtreme kompatibelt, är det verkligen det?
Testade nämligen Rainbow Six Vegas med en mulleter version 9.5 beta. Den sa att spelet inte var iXtreme kompatibelt. Laddade ner version 9.5.3 som sa att det var kompatibelt... Kompatibelt eller icke, värt att slösa en skiva?
När man sen patchar över med nya filer hit och dit, det finns ingen risk man pajjar något med ison, för man skriver väl över trotsallt?
I alla fall, som ni märker, jag är en paranoid jävel, men mycket för att det är onödigt att göra en ny 360 obrukbar för man inte är man nog att erkänna att man har noll koll, istället för att be om lite hjälp...
Sen måste jag även fråga om alla patchar man tar ner är säkra, de fyller sitt syfte och fungerar. På vissa sidor står det ju att vissa patchar inte är testade, blinkande med röd text ungefär som om det vore vandrande minor. Bara nyfiken, men även rädd som sagt...
Tack på förhand
// en Paranoid Izra
Bookmarks