Hej
Jag har sen länge haft det så att O(cirkel) är den knapp som jag väljer saker med och X(kryss) är den knapp osm jag backar med.
Hör gör jag så att det blir tvärtom, så att man väljer saker med X(kryss)?
Tack
Hej
Jag har sen länge haft det så att O(cirkel) är den knapp som jag väljer saker med och X(kryss) är den knapp osm jag backar med.
Hör gör jag så att det blir tvärtom, så att man väljer saker med X(kryss)?
Tack
Om du kör custom firmware så gå in i recoverymenyn genom att trycka in högra triggern när du startar, där kan du ändra sedan
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tack, det konstiga är att jag itne kör någon custom grej, allt är bara standard. Kan det ha nåt med att jag köpte den i Kina för 2 år sen?
Förresten, i och med att jag köpte den så tidigt, bara några månader efter att den släpptes i Japan, finns det nån chans att jag har det lilla ramminnet i mitt psp?
'Tack
Japp, PSP i Asien har knapparna swapade mot vad vi är vana vid här, har själv en sådan PSP, fast jag bytte mha custom FW
hehe, ok. i dont think it's so bad that i will get into messing with the firmware and stuff :P
thx
Bookmarks