Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hjälp Dum Fråga - om att Deleta Filer på rätt sätt

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2006
    Från
    Sweden, Stockholm
    Inlägg
    22
    Respekt
    0

    Unhappy Hjälp Dum Fråga - om att Deleta Filer på rätt sätt

    Hej, jag har sett någon ställa samma fråga förrut men jag hittar inte svaret.
    Jag har kopplat min PSP till min Laptop och deletat filer i PSP n direkt ifrån min laptop, men det står fortfarande att PSP n är i princip "full" dvs jag kan inte lägga in nya MP3 eller Iso Spel.

    Snälla berätta hur jag skall lösa detta

    Tusen Tack

    /D

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kolla så du inte har någon papperskorg att tömma :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2006
    Från
    Sweden, Stockholm
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Hej och tack för ditt svar Hansi, men jag har letat och letat och hittar inget papperskorg någonstans under "inställningar" daremot hittade jag nånstans "Psx care rokkar" vart finns Papperskorg nånstans?

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Love_PSP Visa Inlägg
    Hej och tack för ditt svar Hansi, men jag har letat och letat och hittar inget papperskorg någonstans under "inställningar" daremot hittade jag nånstans "Psx care rokkar" vart finns Papperskorg nånstans?
    Din laptop har förmodligen "Raderat filer men inte riktigt tagit bort all info" som datorer gör.
    Koppla in Din PSP till samma laptop och töm papperrskorgen "på din laptop"
    Annars så ta backup på det du vill ha kvar o formatera kortet i din PSP.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Ps. Man kan direkt från sin PSP radera spel etc via menyn!
    Ds.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2006
    Från
    Sweden, Stockholm
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Hej Pendragon, tack för din snabb hjälp, tyvärr fanns inte det i Laptop s papperskorg (deletade filer), så jag får köra en "format" på min nedgraderad PSP, gör man det ifrån PSP n ? jag har en 1.50 version nedgrad. av PSX care, jag har skapat backup filer i min laptop, så det bör vara enkelt att köra in igen samma filer i PSP n. Jag har använt ett pgrm som heter PSP Max Media Manager för att skicka iväg filer till min PSP, känner du till det? Hur som helst vet du på ett enkelt sätt hur jag formatterar allt och kör med ett clean PSP? likadan som jag fick av PSX care. tusen tack från en newbie

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Love_PSP Visa Inlägg
    Hej Pendragon, tack för din snabb hjälp, tyvärr fanns inte det i Laptop s papperskorg (deletade filer), så jag får köra en "format" på min nedgraderad PSP, gör man det ifrån PSP n ? jag har en 1.50 version nedgrad. av PSX care, jag har skapat backup filer i min laptop, så det bör vara enkelt att köra in igen samma filer i PSP n. Jag har använt ett pgrm som heter PSP Max Media Manager för att skicka iväg filer till min PSP, känner du till det? Hur som helst vet du på ett enkelt sätt hur jag formatterar allt och kör med ett clean PSP? likadan som jag fick av PSX care. tusen tack från en newbie
    Du skall alltid formatera ditt minneskort i din PSP
    Mitt tips till dig är att du kanske börjar köra Custom Firmware 3.40 eller högre.
    PSXCare har nu börjat sälja Färdigkustomiserade PSPor med en högre firmware "Kika i deras Webshop" så ser du villken version de tycker fungerar stabilt.

    Du kan uppgradera själv rätt lätt "Kika i forumet" eller åka förbi dem o få den uppgraderat för några hundralappar och få något som fungerar bra med

    När du gör en backup av minneskortet gör bara en backup på Iso filer ,Bilder och Mp3 samt filmer och sparningar i spel om du inte vill börja om från början.

    Spelar nog ingen roll om du använder program eller inte, jag föredrar att göra det direkt från min PSP till min PC med hjälp av min PCs inbyggda browserprogram Man går bara in på Denhär datorn o väljer sin PSP som dyker upp som flyttbar enhet om man slår på USB mode på den *s*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 12:26
  2. hjälp att komma igång
    By swedenmicke in forum Nintendo DS
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 15:22
  3. Quix - Filer går ej att föra över
    By soxer in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 07:58
  4. Vilken firmware till Pioneer 111d ?
    By Reinkaos in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 23:01
  5. Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 21:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •